Media & Advertising

Un nou produs pe piata media din Romania

22 Nov, 16:01 • Redactia DailyBusiness
Pe piata de advertising din Romania a intrat, prin intermediul agentiei de publicitate Erka Synnergy Communication, un nou produs media interactiv, pe baza unui parteneriat strategic incheiat cu firma franceza Cup Factory.
Un nou produs pe piata media din  Romania

Conceptul Cup Factory este unul foarte simplu, care se adreseaza companiilor cu un numar mare de angajati si publicului larg din gari, universitati si centre comerciale.

In timp ce o persoana isi savureaza cafeaua, este foarte receptiva la mesajele livrate direct pe paharele de cafea, mai ales daca acestea sunt haioase, si in plus aceste mesaje pot fi purtatoare de vesti bune, cum ar fi castigarea unui premiu.

Conceptul se bucura de un real succes, deoarece nu este o metoda agresiva de promovare.
Majoritatea isi incepe ziua de lucru cu o cafea, iar 84% dintre angajati unei companii considera ca pauza aceasta este importanta, contribuind la cresterea randamentului la locul de munca.

Conform studiilor realizate recent in Franta, pauza de cafea a devenit un ritual indispensabil si joaca un rol cheie in cadrul oricarei companii. Aceasta dureaza intre 5 si 10 minute si reprezinta un moment perfect pentru socializare si relaxare.

Pentru Bucuresti distributia paharelor personalizate deja a inceput iar Cup Factory este pregatit cu un numar 200.000 de pahare /lunar.

La nivel national, media paharelor disponibile este de 1.000.000 de pahare/lunar.

Brand-urile care vor apela la metoda de promovare originala Cup Factory, vor avea urmatoarele beneficii:

• Crearea unei imagini „friendly”. Paharele de cafea pot fi personalizate cu o identitate vizuala amuzanta, atragatoare si un mesaj memorabil. Se pot crea aplicatii mobile, ce presupun „castiguri instant” prin intermediul unui concurs.
• Notorietate si vizibilitate ridicata in randul publicului tinta al brand-ului, fapt ce va duce la cresterea vanzarilor.

• Marirea bazei de date cu un numar considerabil de abonati, direct interesati de brand (cei care isi vor instala aplicatia mobila si vor participa la concursurile brand-ului isi vor lasa datele de contact).

• Consolidarea reputatiei si comunicarea rapida a ofertelor speciale.