New Media

Amazon mizeaza pe un serial cu tematica transgender pentru a face concurenta platformei Netflix

17 Sep, 10:57 • Redactia DailyBusiness
Grupul Amazon, un gigant in domeniul comertului online, a prezentat luni seara in avanpremiera noul sau serial, "Transparent", pe care mizeaza pentru a face concurenta platformei online Netflix, adoptand insa o strategie diferita fata de aceea a companiei rivale, informeaza AFP.
Amazon mizeaza pe un serial cu tematica transgender pentru a face concurenta platformei Netflix

Serialul „Transparent”, al carui titlu reprezinta
un joc de cuvinte intre anuntarea in public a propriei homosexualitati si
faptul de a fi un parinte „transgender”, este o comedie cu accente
dramatice despre o familie americana si peripetiile sexuale ale membrilor
acesteia, putand fi considerata din acest punct de vedere o combinatie intre
serialele „Modern family” si „Queer as folk”.

Lansarea a avut loc luni seara, la Los Angeles, insa primul
sezon va fi disponibil integral spre vizualizare in streaming pe 26 septembrie,
promitand internautilor multe ore de „binge watching” – termen care
poate fi tradus prin sintagma „vizualizare compulsiva”, ce desemneaza
vizualizarea mai multor episoade dintr-un serial, fara pauza, unul dupa celalalt.

Amazon ar putea sa ofere astfel un titlu capabil sa
rivalizeze cu „regele streaming-ului” Netflix si serialele sale
celebre – „House of Cards” si „Orange Is The New Black”.