New Media

Coca-Cola HBC si Image PR au lansat o campanie online prin care demasca managerii „de carton”

25 Apr, 14:26 • Redactia DailyBusiness
Cine sunt managerii „de carton” si cum ii recunoastem? Sunt acei manageri care nu isi motiveaza echipele, care nu inteleg rolul de mentor pe care ar trebui sa-l aiba pentru oamenii din subordine si care nu isi asuma responsabilitatea pentru rezultatele obtinute sub supervizarea lor.
Coca-Cola HBC si Image PR au lansat o campanie online prin care demasca managerii „de carton”

Coca-Cola HBC a lansat in aceasta
primavara o campanie online prin care evidentiaza cele mai frecvente
greseli pe care le fac managerii in relatia cu echipele lor si
contribuie in mod activ la schimbarea acestor atitudini in randul
acestora. Mecanismul campaniei a presupus o comunicare in doua etape:
identificarea greselilor si ilustrarea lor in spirit comic, respectiv
oferirea de solutii si sfaturi de catre angajatii Coca-Cola HBC cu
privire la bunele practici ale unui manager. 

Situatiile negative alese au fost
exagerate intentionat, pentru a scoate in evidenta cat de nepotrivite
sunt astfel de comportamente intr-o echipa. Iar stilul grafic simplu,
in spiritul benzilor desenate, s-a potrivit excelent abordarii comice
si relaxate a situatiilor negative. Toate ilustratiile au fost
reunite intr-un articol postat pe site-ul de cariera al companiei –
15 semne ca nu esti un Super-Manager – si promovate intens pe pagina
de Facebook Talente Nedescoperite.

In faza a doua, managerii Coca-Cola HBC
au oferit sfaturi si recomandari care sa ii ajute pe manageri sa
evite astfel de greseli in comunicarea cu echipa, sa gestioneze mai
bine relatiile de lucru si sa se comporte ca adevarati Super
Manageri. Sfaturile managerilor au fost de asemenea postate pe pagina
de Facebook a companiei.

Initiativa Super-Manager face parte din
campania de comunicare a programului de Management Trainee Coca-Cola
HBC, campanie realizata de Image PR.