New Media

Cum au evoluat veniturile din publicitate ale YouTube in 2013

12 Dec, 11:12 • Redactia DailyBusiness
Veniturile din publicitate ale YouTube au urcat in acest an cu peste 50%, la 5,6 miliarde de dolari, datorita cresterii explozive a vizualizarilor prin intermediul aparatelor mobile, potrivit estimarilor companiei de analiza a pietei eMarketer.
Cum au evoluat veniturile din publicitate ale YouTube in 2013

O mare parte a acestor venituri vor fi
platite de YouTube partenerilor sai si creatorilor de continut,
relateaza Financial Times, citat de Mediafax.

Dupa efectuarea acestor plati, YouTube
va ramane cu venituri nete in valoare de 1,96 miliarde de dolari,
echivalente cu o cota de 1,7% pe piata mondiala a publicitatii
digitale.

Aceasta cota de piata este mai mare decat cea a Twitter,
AOL si Pandora, potrivit eMarketer.

„Veniturile din publicitatea video
vor creste semnificativ in anii urmatori, pentru operatiunile
YouTube, in special datorita vizualizarilor in crestere prin
dispozitive mobile”, se arata in raportul eMarketer.

Citeste si: Google ar putea obtine 10 mld. dolari prin divizia de cloud, mai mult decat prin YouTube