New Media

Facebook vs Google: Cum schimba conexiunile mobile la Internet regulile in publicitatea online

15 Oct, 11:49 • Redactia DailyBusiness
Facebook pare sa fi inceput un asalt impotriva Google in ceea ce priveste publicitatea online, profitand de progresul inregistrat de conexiunile mobile la internet, care schimba regulile in acest domeniu.
Facebook vs Google: Cum schimba conexiunile mobile la Internet regulile in publicitatea online

Google domina inca aceasta piata, cu o
treime din incasarile mondiale, insa Facebook si-a dublat castigurile
in ultimii doi ani, atingand 8% din cifra mondiala in 2014,
potrivit companiei de cercetare de piata eMarketer, citata de AFP, potrivit Mediafax.

Reteaua de socializare, care are 1,3
miliarde de membri, inregistreaza progrese mai ales in ceea ce
priveste publicitatea pe dispozitive mobile: a trecut de la 0% la 20%
intre 2011 si 2014.

Publicitatea pe dispozitive mobile este de altfel
sectorul din domeniu cu cea mai mare crestere, cu incasari care se
vor dubla anul acesta, pentru a ajunge la nivel mondial la 36,5
miliarde de dolari, adica un sfert din totalul castigurilor din
publicitatea online.