New Media

Mamele digitale fac 41% din cumparaturile lor pe Internet

29 Oct, 11:59 • Redactia DailyBusiness
Grupurile de femei casnice cu varsta sub 50 de ani si asa numitele mame digitale au o prezenta foarte buna in mediul online. Ele isi fac deja 41% din cumparaturile lor pe Internet, a declarat Monika Siejka, CEO, IsupConsulting, Franta, in cadrul evenimentului Call Center Convention.
Mamele digitale fac 41% din cumparaturile lor pe Internet

Pe data de 16 octombrie, a avut loc la
Berlin cea de-a 17 a editie a Call Center Convention 2014 in prezenta
reprezentantilor media veniti din 12 tari si a numerosi experti de
renume international care au dezbatut tendintele digitale si
inovatiile viitorului cu impact in aria de customer care.

Tematica
din acest an a fost „Your 2020 Business World – Discover
tomorrow’s digital impact on the economy”, cu focus pe generarea
unor perspective inedite asupra viitorilor catalizatori ai
inovatiei.

Speakerii invitati la cea de-a 17 a
editie a evenimentului international Call Center Convention au vorbit
despre experientele lor din varii domenii, precum telefonia mobila,
sistemul electronic de plata, industria de e-gaming, si au creionat
linii vizionare de dezvoltare pentru urmatorii ani.

Philip Vanhoutte,
Senior VP si Managing Director E&A, Plantronics, a condus
programul evenimentului in calitate de moderator si a prezentat
ultima sa carte, ” Smarter Working
Manifesto”, oferind insight-uri privind conceptul sau de
„Interactiune mai inteligenta cu clientii”: comunicare si
incredere reciproca in relatia cu clientul, precum si modele
flexibile de lucru pentru personalul din domeniul customer service.

Doina Costache, Head of Branding,
Google Romania, a indemnat publicul prin numeroase
exemple de inovatii Google sa privim lumea prin ochii unui inginer:
„In toata lumea, revolutia digitala este tangibila. Inovatiile
tehnice si progresul se intampla daca suntem dispusi sa depasim
limitele posibilului. Este vorba despre cum putem simplifica procese
complexe pentru a veni in sprijinul consumatorilor si pentru a le
oferi raspunsuri consistente inainte ca acestia sa puna intrebarile.
Daca legile fizice permit aceste lucruri, atunci trebuie sa fie
posibile”.

Intr-o lume in care barierele fizice se
estompeaza si oamenii au access la un mediu in care se intersecteaza
multiple canale de comunicare, companiile trebuie sa fie pregatite sa
inoveze si sa inteleaga tendintele digitale pentru a avea un avantaj
competitiv de business.

Monika Siejka, CEO,
IsupConsulting, Franta, a vorbit despre
comportamentul de cumparare al femeilor pe Internet: „Barbatii
cumpara, femeile fac cumparaturi. Grupurile de femei casnice cu
varsta sub 50 de ani si asa numitele mame digitale au o prezenta
foarte buna in mediul online. Ele isi fac deja 41% din cumparaturile
lor pe Internet”, iata doar cateva dintre informatiile pe care
Monika Siejka le-a prezentat in cadrul conferintei.

Conform expertei
multimedia, comportamentul femeilor difera foarte mult de
comportamentul barbatilor: femeile sunt foarte pretentioase atunci
cand vine vorba despre pretul produsului, informatii detaliate,
promotii, livrare rapida, service si valoare emotionala a
cumparaturii.
Brandurile trebuie
sa gaseasca o pozitionare cu valori clare care sa vina in
intampinarea acestor noi cerinte.

Nico Luchsinger, Business
& Strategy Development la Mila AG, un start-up
care ofera o piata de desfacere locala pentru servicii profesioniste
in Elvetia si Germania, a vorbit despre un concept foarte interesant:
„Sharing economy”. Acest model nou
inseamna sa imparti bunuri usor uzate prin intermediul tehnologiei si
prin intermediul unei taxe, model pe care a fost creat businessul
Mila Friends.

Call Center Convention este un
eveniment international de business din aria de customer care, care
promoveza schimbul de experienta intre expertii internationali din
industria de profil.

Lansat in Viena in 1998, Call Center
Convention a pornit la drum cu obiectivul de a personaliza si de a
dezvolta imaginea industriei de call center.

Printre
companiile participante la ultimele editii ale evenimentului
Call Center Convention se numara:
Google Romania,
Samsung, ebay, Plantronics, Zalando, Safaricom Kenia, British Telecom
UK, Media-Saturn, Sky, UPC Ungarn, Telefónica O2 Europe, TUI
Deutschland GmbH, Orange Communications SA, T-Mobile, DHL, Vodafone,
Nokia, Schweizerische Post, DaimlerChrysler AG, Henkel KGaA, Deutsche
Telekom, Beiersdorf GesmbH si multi altii.