Real Estate

Cum evolueaza renovarea Bucuresti Mall si Plaza Romania

22 Aug, 11:18 • Redactia DailyBusiness
40% din suprafata construita a centrelor comerciale Bucuresti Mall si Plaza Romania este in curs de renovare. Astfel, cele 2 mall-uri administrate de Anchor Grup continua procesul de reconstructie demarat pe baza strategiei adoptate in martie 2013 si anuntata public in mai 2014.
Cum evolueaza renovarea Bucuresti Mall si Plaza Romania

Constructorii confirma ca lucrarile se vor
desfasura conform planului. In acest moment, 90% din suprafata inchiriabila a
celor doua centre, Bucuresti Mall si Plaza Romania, este contractata si agreata.
 
 

Principala provocare a acestei
remodernizari este realizarea unor lucrari extinse de renovare, fara a intrerupe
sau perturba semnificativ activitatea comerciala a celor doua centre.
 
 

Noul design al celor doua centre comerciale
este rezultatul unui parteneriat cu Altoon Partners, o firma de arhitectura cu
sediul in Los Angeles, SUA.
 
 

Renovarea consta in lucrari de structura de
mare anvergura, in reconfigurarea spatiilor de retail si in implementarea un
design contemporan atractiv al fatadelor si finisajelor interioare. Vezi aici cum vor arata cele doua mall-uri.

In prezent se lucreaza pe  40% din suprafata construita a celor 2 centre
comerciale.
 
 

„Pietele de real estate si de retail
se schimba permanent, la fel cum se intampla si cu asteptarile clientilor
nostri.  Retaileri precum Massimo Dutti, Koton, DS Damat, Time Out, Tom Tailor
sau Moa au deschis recent noi magazine in centrele noastre comerciale. De
asemenea, branduri precum Ben Sherman, Subway, LC Waikiki, Ecco, Tekzen, CCC,
Brioche Dorée, Kahve Dünyas? se vor alatura in curand proiectelor noastre. Pana
in prezent, 90% din suprafata inchiriabila a celor doua centre, Bucuresti Mall
si Plaza Romania, este contractata si agreata. In viitorul apropiat, noi marci
comerciale vor consolida brandul si mixul nostru de chiriasi si totodata vor
extinde gama de oferte in materie de fashion, servicii, gastronomie si
lifestyle. Un numar considerabil de vechi chiriasi ai Plaza Romania si Bucuresti
Mall si-au reafirmat angajamentul lor in parteneriatul cu Anchor Grup prin prelungirea
contractelor, cresterea suprafatei inchiriate, mutarea magazinelor lor in alte
spatii din mall sau prin reamenajarea magazinelor lor conform celor mai recente
tendinte in designul interior. De exemplu, H&M a crescut suprafata
spatiului inchiriat din Bucuresti Mall cu 70%, iar World Class si-a dublat
dimensiunile spatiului sau din Plaza Romania. Multe dintre aceste schimbari
sunt deja in plina desfasurare”, a declarat Yurdaer Kahraman, Global CEO
Commercial Real Estate Properties Fiba Holding, compania care detine Anchor
Grup.
 
 
 

FIBA a incheiat un parteneriat strategic cu
McArthurGlen Group – proprietar, dezvoltator si administrator de designer
outlet-uri si lider de piata la nivel european. Scopul acestui parteneriat este
de a deschide primele doua magazine in format designer outlet din Istanbul.
Acest parteneriat si portofoliul imobiliar comercial existent al FIBA Holding
din Turcia, China si Europa de Est creaza un nivel ridicat de sinergii la nivel
de grup in beneficiul celor 2 centre comerciale ale Anchor Grup din Romania.
 
 
 

Parte din Fiba Holding, Anchor Grup este
prezent in Romania din 1997. Detine Bucuresti Mall si Plaza Romania, Movieplex
– cinematograful din Plaza Romania, Anchor Plaza –  cladirea de birouri de clasa A integrata cu
proiectul comercial Plaza Romania, precum si InCity Residences – un ansamblu de
locuinte de mare succes dezvoltat in Bucuresti. In present, compania lucreaza
la finalizarea proiectului Metropol Office Building, care este situat in partea
de vest a Bucurestiului.

Citeste si Mall-urile din Romania au imbatranit. 40%
dintre ele au nevoie de „face-lift”