COMPANII

Ce vor sa afle companiile despre partenerii lor de afaceri

06 martie 2013, ora 12:58 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
business.jpg
Verificarea partenerilor de afaceri joaca un rol mai important ca oricand, in conditiile in care eficientizarea timpului si luarea deciziilor intr-un timp relativ scurt au devenit imperative. Contextul economic nu e deloc favorabil, informatiile pe baza carora se iau decizii privind vanzarea la termen au un impact major asupra indicatorilor unei companii.

Potrivit Risco.ro, companiile sunt cel mai mult interesate de incidentele de plati aferente biletelor la ordin si cecurilor emise de o persoana juridica in ultimii 7 ani.

Existenta unor inscrieri in Centrala Incidentelor de Plati poate fi evaluata ca un factor de risc important privind relatia comerciala cu acel partener. Cu cat incidentele sunt mai recente cu atat riscul de neplata este mai mare.

Totodata, faptul ca o firma a intrat sau nu in insolventa reprezinta un factor important pentru partenerii de afaceri, ca de altfel si procesele companiei aflate pe rolul instantelor din Romania, lista proceselor fiind relavanta in primul rand prin numarul acestora. Cu cat numarul proceselor este mai mare cu atat riscul operational al respectivei firme este mai mare.

Recomandabil este ca firmele sa nu aiba procese in derulare, riscurile fiind in acest caz aproape nule. De asemena, companiile se intereseaza de informatii precum ratingul financiar, raportul privind fluxurile de numerar Cash Flow sau RECOM Online.

Aceste rapoarte arata care este situatia financiara a companiei partenere, care sunt sansele ca aceasta sa nu isi poata plati la timp facturile in urmatoarele luni.

Raportul RECOM Online prezinta situatia actualizata a companiei, conform inregistrarilor de la Registrul Comertului.

Cele mai interesate sa afle informatii despre partenerii de afaceri sunt companiile care activeaza in Comertul cu ridicata, Comert cu amanuntul, Productie si Consultanta. Acest interes se explica prin numarul ridicat de clienti companii ai firmelor din sectoarele respective de activitate, precum si specificul vanzarilor.

O companie care vinde produse cu plata la termen catre o baza larga de clienti, multi dintre ei clienti noi, este interesata de informatii rapide, corecte si eficiente privind bonitatea acestor clienti.



RisCo furniza rapoarte online despre ratingul financiar al unei firme, cash flow, limitele comerciale ce pot fi acordate companiei, raportul CIP instantaneu, rapoarte RECOM, datorii restante, insolventa si procese in justitie.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Vineri, 22 Octombrie 2021, 13:01
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter