- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri externe

McDonald’s Franța înlocuiește cartofii prăjiți cu alte legume. Morcovul sau păstârnacul vor ocupa spațiul rămas gol din meniurile celui mai cunoscut fast-food

27 Feb, 10:53 • Polojan Tudor
McDonald's Franța va testa, în luna martie a acestui an, înlocuirea cunoscuților cartofi prăjiți cu legume precum morcov, sfeclă roșie sau păstârnac. Acestea vor fi, asemeni cartofilor, prăjite.
McDonald's Franța înlocuiește cartofii prăjiți cu alte legume. Morcovul sau păstârnacul vor ocupa spațiul rămas gol din meniurile celui mai cunoscut fast-food

McDonald’s France a anunțat că urmează să propună , începând cu 7 martie, pentru o perioadă de aproximativ o lună, înlocuireacartofilor prăjiți cu morcovi, păstârnac și sfeclă roșie prăjite. O campanie de promovare în acest sens urmează să înceapă, scrie Le Figaro.

Peste 1.500 de tone de morcovi, 1.000 de tone de sfeclă roșie și 700 de tone de păstârnac vor fi livrate celor peste 1.500 de restaurante McDonald’s din toată Franța, în total fiind peste 3.000 de tone legume. Procesul de selecție a legumelor a avut loc în Hauts-de-France, în luna octombrie a anului trecut.

Mai citește și: Urzicile, mai scumpe decât ceafa de porc. Postul Paștelui 2023 golește buzunarele credincioșilor

McDonald's Franța înlocuiește cartofii prăjiți cu alte legume. Morcovul sau păstârnacul vor ocupa spațiul rămas gol din meniurile celui mai cunoscut fast-food / sursa foto: gettotext.com
McDonald’s Franța înlocuiește cartofii prăjiți cu alte legume. Morcovul sau păstârnacul vor ocupa spațiul rămas gol din meniurile celui mai cunoscut fast-food / sursa foto: gettotext.com

McDonald’s Franța nu este singurul care face schimbări

În Japonia, McDonald’s a anunțat a treia rundă de scumpiri în mai puțin de un an. Un singur cheeseburger va ajunge să coste 200 de yeni de la prețul de 140 de yeni.

Aproximativ 80% din meniul fast-food-ului va suferi scumpiri începând cu data de 16 ianuarie, conform declarațiilor din partea reprezentanților McDonald’s Holdings Company Japonia. Aceștia au susținut faptul că majorările de preț se datorează în principal fluctuațiilor valutare, dar și a creșterii costului în ceea ce privește materialele, forța de muncă, transportul și energia.

Aceasta este a treia majorare a prețurilor în mai puțin de un an. Creșterile anterioare au avut loc în martie și septembrie în anul anterior. Acestea apar pe măsură ce Japonia se afundă din ce în ce mai tare în inflație, iar yenul se depreciază, făcând astfel ca produsele din import să fie exponențial mai scumpe.

Japonezii vor plăti pentru un singur cheeseburger prețul de 200 de yeni începând cu luna aceasta. Acesta costa numai 140 de yeni în urmă cu un an. Costul semnăturii hamburger Big Mac va ajunge la 450 de yeni de la 410 de yeni anterior.

Clienţii japonezi vor vedea creşteri de preţ la peste 4.000 de produse alimentare de luna viitoare, a spus cercetătorul Teikoku Databank, în urma unui val şi mai mare de creşteri în octombrie anul trecut.

Te-ar mai putea interesa și: Autostrada A0, gata în proporție de 35%! Autoritățile promit inaugurarea ei în acest an. Șantierul este prea greu pentru oamenii lui Dorinel Umbrărescu

Pasionat de tot ce înseamnă viață, de la scris până la bucătăria internațională, de la fotografie la istorie, de la muzică la abstract. Cu o dorință arzătoare de a spune lucrurilor pe nume, ... citește mai mult