- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri externe

Topul celor mai luxoase hoteluri din lume în 2023. Preţurile sunt doar pentru marii bogătaşi ai planetei

12 Nov, 09:10 • Cornel Ghimeșan
În general, tot ce e scump ar trebui să fie și luxos. În ceea ce privește serviciile și standardele hotelurilor, acest lucru ar putea fi adevărat. Unele hoteluri par a fi raiul pe pământ, cu facilități de ultimă generație și situate în locuri extraoudinare. Pe de altă parte, preţurile sunt doar pentru pentru cei care au conturile pe măsura pretenţiilor.
Topul celor mai luxoase hoteluri din lume în 2023. Preţurile sunt doar pentru marii bogătaşi ai planetei

Topul celor mai luxoase hoteluri din lume în 2023. Luxury Travel Intelligence a publicat o listă a celor mai luxoase branduri hoteliere pentru 2023. Pentru a stabili ierarhia finală s-a pornit de la acordarea unui maxim de 100 de puncte pentru a evaluarea „capacitatăţii unui brand de a livra” de la etica sa la personal. Trebuie menţionat că brandurile care vor să facă parte din  Luxury Travel Intelligence scot din buzunar câte 700 de dolari pe an şi oferă acces la analizele realizate de grup.

Topul brandurilor de lux realizat pentru 2023

  • Mandarin Oriental
  • Oetker Collection
  • Auberge Resorts Collection
  • Six Senses
  • Aman
  • Belmond
  • Four Seasons
  • One&Only
  • Rocco Forte Hotels
  • Rosewood
  • Peninsula
  • Raffles

Pentru prima dată, Mandarin Oriental a ocupat primul loc, devansând Oetker Collection cu o diferenţă foarte mică. Unul din cele mai prestigioase lanturi hoteliere din lume, Mandarin Oriental este o rețea de hoteluri de lux de 5 stele situate în Asia, America, Europa, Africa și Orientul Mijlociu, cele mai multe fiind situate în SUA și China. Oetker Collection operează 12 hoteluri din întreaga lume, inclusiv Le Bristol din Paris, Hotel du Cap-Eden-Roc din Antibes, Franţa, şi The Lanesborough, Londra, potrivit paginii de internet a Oetker Collection. Auberge Resorts Collection operează hoteluri precum Mauna Lani din Hawaii, The Lodge at Blue Sky din Park City, Utah, şi The Vanderbilt din Newport, Rhode Island. Acestea sunt doar trei dintre cele 27 de hoteluri şi resorturi sub marca Auberge, scrie Business Magazin.

Citeşte şi: Record pentru Disney+! Platforma de streaming a câştigat 7 milioane de abonaţi de la sfârşitul lunii iunie și se bucură de laude: calitate și costuri reduse!

În 2022, locul 1 a fost ocupat de Six Senses, urmat de Mandarin Oriental şi Rosewood. Luxury Travel Intelligence foloseşte un algoritm pentru a evalua brandurile hoteliere, care are un maxim de 4.663 de puncte. În acest an, a măsurat 130 de puncte de contact, evaluând factori precum mesele din camere, procesul de pre-sosire a oaspeţilor şi implicarea unui brand în social media. Grupul foloseşte un sistem bazat pe puncte pentru a elimina emotivitatea inevitabilă şi opiniile personale din clasament.

Citeşte şi: Milioane de utilizatori Netflix primesc vestea cea mare! Platforma de streaming aduce schimbări în 2024

LTI a evidenţiat, de asemenea, alte mărci despre care a spus că au fost „suficient de bine cotate” pentru a fi monitorizate: 1 Hotels, Alila, Anantara, Anantara, Banyan Tree, Como, Dorchester Collection, Firmdale, Jumeirah, Leela, Oberoi, Park Hyatt, Ritz-Carlton, Shangri-La, Soho House, Red Carnation, St. Regis, Taj, The Luxury Collection şi Viceroy. În plus, brandurile care au mai puţin de 10 proprietăţi, minimul necesar pentru a face parte din listă, dar care au fost bine cotate sunt Airelles, Althoff Collection, Bulgari, Capella, Cheval Blanc, Cheval Blanc, JK Place, La Reserve, Maybourne, Montage, Nikki Beach, Pendry, Soneva, Ultima Collection şi Virgin Limited Edition..

Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult