- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Alertă în infrastructura din România. Un lot important din A7 riscă să nu mai fie construit

11 Sep, 13:52 • Bumbeneci Diana
Asociaţia Pro Infrastructură susține că sunt probleme pentru lotul 2 al A7 Ploieşti-Buzău. Se ia în calcul o posibilă reziliere.
Alertă în infrastructura din România. Un lot important din A7 riscă să nu mai fie construit

Constructorii lotului 2 al Autostrăzii A7 Ploieşti-Buzău sunt în întârziere cu lucrările, anunţă Asociaţia Pro Infrastructură: „vom vorbi în curând de reziliere sau de preluarea părţii bulgare din contract de către partenerii români”.

Un lot important din A7 riscă să nu mai fie construit

Contractul pentru cei 28,35 kilometri dintre Mizil şi Spătaru, în apropiere de Buzău, a fost semnat în 07.06.2022, are ordin de începere emis în 22.08.2022 şi prevede 20 de luni de execuţie directă. spune Asociaţia Pro Infrastructură, despre lotul 2 al Autostrăzii A7 Ploieşti-Buzău:

A7
A7

„Deci aprilie 2024 era termenul iniţial de finalizare care va fi (sau a fost deja) extins cu minim 5 luni din cauza problemelor independente de constructori pe care vi le-am mai explicat şi cu alte ocazii. Dar chiar şi aşa, cei doi antreprenori sunt foarte întârziaţi. Şantierul abia dacă atinge 20% stadiu fizic. Vai şi amar este pe sectorul bulgarilor de la Trace (aproximativ 18 km dinspre Buzău). Aproape că am văzut mai multe tractoare pe terenurile agricole de lângă decât utilaje care se mişcă pe autostradă! Progresul la terasamente este aproape inexistent faţă de ultima noastră filmare din 22 aprilie, iar structurile abia dacă au ieşit din pământ”, susţin cei de la asociaţie.

În ritmul acesta, spune sursa citată, „vom vorbi în curând de reziliere sau de preluarea părţii bulgare din contract de către partenerii români. Nu că aceştia ar rupe norii pe cei ~10 km dinspre Mizil, dar măcar nu sunt în vacanţă. Pe tronsonul Coni se vede ceva progres dar chiar şi aşa inaugurarea în 2024 este un vis mult prea frumos şi mult prea îndepărtat”.

Vezi și: Din cauza neaderării la Schengen, România cere despăgubiri pentru pierderile transportatorilor. „Impactul pe neintrarea noastră în Schengen este la 2% din PIB”

Tags:
Într-o mare de oameni care merg în direcții simple, seci sau poate chiar absurde, o lume grăbită și gata mereu să alerge pentru îndeplinirea unui scop, eu am ales să mă opresc în loc și să ... citește mai mult