Sameday se află în centrul unui adevărat scandal după ce bărbatul, care are o afacere în domeniul reparațiilor de electonice și telefoane mobile, spune că are de primit de la firma de curierat suma de 3.000 de lei, contravaloarea a cinci colete.
Antreprenorul a sunat în repetate rânduri la call-center-ul Sameday, aceasta fiind unica metodă de a lua legătura cu ei. De fiecare dată, operatorul i-a dat asigurări că problema lui se va rezolva sau că va fi contactat de o persoană care ocupă o poziţie de conducere în companie, scrie stiripesurse.ro
De trei săptămâni, însă, bărbatul este dus cu vorba.
Citeste si Sameday vrea să achiziționeze Cargus, prima companie privată de curierat din România
Antreprenorul i-a solicitat, la un moment dat, operatorului din call center o adresa de mail sau un număr de contact de la departamentul financiar al firmei de curierat, însă răspunsul a fost că aceste informaţii sunt confidențiale.
:format(webp):quality(100)/https://www.dailybusiness.ro/wp-content/uploads/2024/10/Sameday-easybox-1.jpg)
Tot de la operatorul din call center a aflat că nu este singurul client Sameday aflat în această situaţie şi că superiorii au cunoştinţă de acest gen de probleme.
După mai multe săptămâni în care a încercat să-şi recupereze banii, bărbatul nu a putut să obţină mai mult decât promisiunea că „se va rezolva„.
Citeste si Cât câștigă curierii de la Poșta Română și ce le mai oferă compania de stat
Sameday este un serviciu de curierat rapid fondat în România, parte a grupului eMAG (prin compania-mamă, Dante International). A fost înființat în 2007 și s-a extins rapid, devenind una dintre cele mai importante companii de livrări din România și Europa Centrală și de Est.
Această firmă de curierat le oferă clienţilor săi o serie de avantaje importante:
Timp scurt de livrare
Program extins de livrare (inclusiv sâmbăta)
Rețea foarte mare de easybox-uri (peste 5.000 în România, în 2025)
Flexibilitate pentru clienți (pot alege ora și locul livrării)
Integrare ușoară cu magazine online