- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

\”Masura preventiva\” anti-criza la BMG: Trei reviste trec pe online

13 Feb, 16:49 • Redactia DailyBusiness
Business Media Group a decis inlocuirea temporara a editiilor de print ale revistelor BusinessWeek, Business Review si Biz cu editii digitale ale celor 3 titluri, disponibile online pe site-urile publicatiilor, incepand cu 16 februarie 2009.
\Masura preventiva\ anti-criza la BMG: Trei reviste trec pe online

„Pentru a depasi perioada de criza cu care se confrunta piata romaneasca de print, am ales sa reducem cheltuielile, dar sa mentinem portofoliul actual de publicatii, cat si echipele redactionale, pastrand intacta calitatea continutului editorial”, a declarat Bill Avery, publisher Business Media Group.

„Prin aceasta masura preventiva, dorim sa trecem cu succes peste situatia in care se afla toti clientii de media, limitati de noile bugete”, a mai spus acesta.

Trecerea revistelor din format tiparit in format digital este o decizie pro-activa, menita sa reduca potentialele efecte negative ale climatului din piata de media, au spus oficialii Business Media Group.

„Nu se urmareste transformarea publicatiilor in site-uri, intrucat revistele isi vor pastra formatul, periodicitatea si calitatea continutului, schimbarea realizandu-se doar la nivelul suportului pe care este livrata informatia. Revistele vor reveni in formatul print, pastrand si editia digitala, in momentul in care piata de media va reveni la normalitate”, au explicat acestia.

Business Media Group (BMG) este un grup independent de media, fondat in 1995 care editeaza saptamanalul in limba engleza Business Review, revista de afaceri Biz si BusinessWeek Romania.

Pe langa acestea, Business Media Group organizeaza evenimente ca: Zilele Biz, BizForum, Business Review Forum sau BizAcademy.