- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri politică

Nicușor Dan explică de ce n-a reușit să reducă traficul bucureștean cu 40%: „E bine că nu suntem mai rău”

25 Apr, 22:38 • Cornel Ghimeșan
Au trecut patru ani de când Nicușor Dan se află în fruntea Primăriei Generale ale Capitalei, iar problema traficului din București nu s-a rezolvat în vreun fel.
Nicușor Dan explică de ce n-a reușit să reducă traficul bucureștean cu 40%: E bine că nu suntem mai rău

Nicușor Dan spunea, în urmă cu patru ani, că traficul din Capitală va fi redus cu 40% până la finalul mandatului, iar pentru asta va aplica formule de calcul matematice.

„Trebuie să fie un semafor cu cameră care să le permită şoferilor să facă stânga. Traficul va fi redus 40%. Vom scoate maşinile de pe prima bandă, dar mai întâi dăm o lună de acomodare şoferilor”, spunea Nicușor Dan, cu patru ani în urmă.

Citește și Vești bune pentru pensionari! Cu cât crește pensia, de fapt. Șeful CNPP, Daniel Baciu: ”E o formulă foarte clară”

Nicușor Dan, despre problema traficului bucureștean

Nicușor Dan a explicat, acum, într-un interviu acordat RomâniaTV, de ce nu a putut să rezolve problema traficului.

„Dacă vorbim de trafic sunt două lucruri importante de spus, de unde vine traficul. Vine din această dezvoltare urbană total scăpată de sub control. Dacă tu vei pune 5000 de apartamente și nu vei construi grădiniță și școală la ele, va fi o problemă. Desigur, există neceistate, instinctul de a avea propria ta casă. Din păcate, dezvoltarea este nefericită. Sunt multe exemple în care blocurile sunt prea înghesuite și oamenii au dificultăți, dacă nu au în preajmă școli și grădinițe și sunt nevoiți să se deplaseze. Noi după 3 ani și jumătate puteam fi mai rău decât suntem. E bine că nu suntem mai rău, pe de altă parte, singura soluție este să ducem oamenii către transportul public”, a mai spus primarul general.

„Avem rezultate, am crescut numărul de oameni care plătesc abonamente, a crescut numărul de călători. Am cumpărat 100 de tramvaie. Nu am blocat-o eu pe Gabriela, l-a atribuit cui nu trebuia! Au fost două firme, două oferte, firma Astra a contestat și în felul ăsta s-au pierdut doi ani. Autobuze electrice, troilebuze, am pus bilet unic cu metroul, abonamente foarte avantajoase, se poate plăti cu cardul și, de asemenea, cu telefonul”.

Citește și Marcel Ciolacu anunță planul pentru investiții la Timișoara. „Am venit astăzi cu proiecte care au un impact major asupra dezvoltării județului”

Tags:
Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult