„Pe fondul crizei imobiliare si a pietei materialelor de constructii si finisaje, declansata in a doua jumatate a anului, Bravo Group a realizat in 2008 o cifra de afaceri de circa 12,5 mil. euro in crestere cu 25% fata de 2007”, au spus reprezentantii companiei.
Pe primul trimestru al anului 2009, compania a realizat o majorare de circa 5% fata de aceeasi perioada a anului trecut. O crestere spectaculoasa, de 72%, s-a inregistrat pentru departamentul vanzari proiecte, pentru primul trimestru 2009.
Din punct de vedere al segmentarii cererii pentru materiale, cea mai mare crestere a fost inregistrata de cererea pentru gresia portelanata, cu 36% mai mult in 2009 decat in primul trimestru 2008.
Printre factorii care au participat la marirea cifrei de afaceri in conditii de criza au fost investitia in sistemul logistic realizata de Bravo Group in 2008, cresterea flotei auto si a spatiului de depozitare prin relocarea depozitului central.
La nivel de investitii, compania are in vedere extinderea teritoriala prin cresterea numarului de showroom-uri proprii, Laguna.
Bravo Group importa si distribuie la nivel national produse destinate in principal amenajarii baii, reprezentand marci din tari precum Italia, Spania, Germania, Elvetia, Polonia, SUA.