- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

P&G da vina pe cheltuielile de marketing pentru scaderea profitului din T4 fiscal

04 Aug, 14:40 • Redactia DailyBusiness
Procter & Gamble (P&G), cel mai mare producator de bunuri de larg consum din lume, a raportat o scadere a profitului de 12% in al patrulea trimestru fiscal, incheiat in iunie 2010, dupa chesterea cheltuielor globale de publicitate cu peste 1 mld. dolari, la 8,6 mld. dolari, scrie brandrepublic.com.
P&G da vina pe cheltuielile de marketing pentru scaderea profitului din T4 fiscal

Astfel, profitul net al companiei a scazut la 2,19 miliarde de dolari, de la 2,47 miliarde de dolari, cat a fost in aceeasi perioada a anului trecut.

Reprezentantii P&G au spus ca profitul a fost afectat de lansarea pe piata a mai multor produse noi in acest an.

Bob McDonald, directorul executiv al Procter & Gamble, este multumit de rezultatele companiei, fiind peste asteptarile initiale.

In T4 fiscal, vanzarile P&G au crescut cu 5%, pana la 18,93 miliarde de dolari. Veniturile de pe pietele emergente s-au majorat cu 12%, mai mult decat dublu fata de cresterile afisate pe pietele dezvoltate.

Oficialii Procter & Gamble au spus ca pentru intregul an fiscal 2011, se asteapta sa inregistreze o crestere a vanzarilor de 2-4%.

In Romania, Procter & Gamble este prezenta prin intermediul a 4 entitati juridice, care acopera activitati de la productie la activitati de marketing si distributie: Procter & Gamble Marketing Romania (coordoneaza activitatile de marketing pentru Romania si alte 7 piete din regiune), Procter & Gamble Distribution SRL (coordoneaza activitatile de distributie din Romania), Detergenti SA (productie de detergenti si inalbitori in Timisoara) si Procter & Gamble Materials Management (furnizarea de materii prime pentru Detergenti SA).