Astfel, vanzarile au scazut la 79,55 miliarde franci elvetieni (79 miliarde dolari), de la 81,36 miliarde franci in aceeasi perioada a anului trecut, a anuntat compania. Analistii estimau, in medie, vanzari de 80,14 miliarde franci.
Nestle realizeaza peste 10% din vanzari din apa imbuteliata, dupa ce a cumparat San Pellegrino si Perrier in anii ’90. In incercarea de a reduce costurile, consumatorii din Statele Unite si Europa renunta la apa imbuteliata de marca, in contextul cresterii somajului. Apa San Pellegrino se vinde in magazinele elvetiene la un pret de 4 ori mai mare decat apa imbuteiala obisnuita.
Aprecierea francului elvetian fata de moneda europeana a temperat cresterea vanzarilor cu 5,2 puncte procentuale, a anuntat Nestle. Euro s-a depreciat, in medie, cu 6,1% fata de francul elvetian in primele 9 luni ale anului, fata de aceeasi perioada din 2008.
Vanzarile au crescut cu 3,6% in primele 9 luni, in timp ce volumul vanzarilor s-a apreciat cu 1%.