- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Finante-Banci

ING Bank si-a decorat vitrinele cu haine, pantofi si electrocasnice, pentru o noua campanie de promovare, de 1 mil. euro

11 May, 18:12 • Redactia DailyBusiness
ING Bank Romania a lansat recent o campanie de marketing care se deruleaza la televizor si in sucursalele proprii, vitrinele sucursalelor fiind amenajate asa incat sa arate ca ale unor magazine de haine, pantofi, mobila sau electrocasnice, a anuntat banca.
ING Bank si-a decorat vitrinele cu haine, pantofi si electrocasnice, pentru o noua campanie de promovare, de 1 mil. euro

Costul campaniei de marketing este de 900.000 -1.000.000 de euro, potrivit Cristinei Micu, Director de Marketing Comunicare Retail in cadrul ING.

Campania a fost denumita „vis si facut”, iar primul produs care va fi promovat in cadrul acesteia este creditul de nevoi personale. Campania TV, care cuprinde 2 spoturi ce combina personaje reale si caractere 3D, se va derula in perioada 8 mai – 20 iunie.

In campanie vor fi implicate 175 de unitati ale bancii, ale caror vitrine au fost decorate asa incat sa arate ca vitrina unui magazin de pantofi, de haine, de mobila si de produse electronice. Campania din sucursale dureaza pana pe 1 iulie.

Pe langa utilizarea celor 175 de vitrine, office-urile ING vor avea un make – up artist. „In timp ce se vor bucura de sedinta de make-up, invitatele bancii vor avea la dispozitie cate de un consultant ING care le va prezenta cate un produs, impreuna cu o parte din informatiile privind calculul unui credit pentru nevoi personale, perioada de esalonare, ori suma de rambursat ori alte detalii de interes”, a mai spus Cristina Micu.