MEDIA & MARKETING

Ce fac romanii in timpul pauzelor publicitare de la TV

25 februarie 2016, ora 20:26 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
television.jpg
Consumatorii romani evita reclamele de la televizor, 80% dintre acestia schimband canalul in timpul pauzei publicitare, potrivit unui studiu. Vezi ce fac romanii in pauzele publicitare de la TV.

Principalul motiv pentru care rom├ónii nu sunt interesa┼úi de reclamele de la televizor este faptul c─â le consider─â plictisitoare ┼či repetitive, potrivit studiului iSense Solutions, prezentant la Digital Marketing Forum.

În același timp, 2 din 10 români au instalate programe de Ad Block pentru publicitatea online.
 

ÔÇ×Datele noastre confirm─â c─â brandurilor le este din ce ├«n ce mai dificil s─â ajung─â la un consumator care nu mai are r─âbdare, care este multiscreen ╚Öi multitasking ╚Öi care nu mai este dispus s─â-╚Öi piard─â timpul sau s─â accepte mesaje cu care nu rezoneaz─â. Acest trend va reconfigura industria de marketing ╚Öi publicitate, ├«ntruc├ót brandurile vor fi nevoite s─â se concentreze pe con╚Ťinut relevant, adaptat nevoilor ╚Öi a╚Ötept─ârilor publicului pe care ├«l targeteaz─âÔÇŁ, a declarat Traian N─âstase, Managing Partner iSense Solutions. ┬á

În timpul pauzei publicitare, 5 din 10 români mănâncă sau fumează, ceea ce arată o axare a consumatorului pe plăceri și pe propria persoană. De asemenea, consumatorii sunt multiscreen în timpul reclamelor de la TV, 60% utilizând în mod obișnuit smartphone-ul și 56% laptopul sau PC-ul.

Sunt preferate activit─â╚Ťile de relaxare ÔÇô ace╚Ötia acceseaz─â social media (66% de pe smartphone ╚Öi 70% de pe laptop/PC) sau se joac─â diverse jocuri (46% pe smartphone, 47% pe laptop/PC).
 

Totodat─â, 7 din 10 consumatori vorbesc cu alte persoane, pe parcursul reclamelor TV, iar principalele canale digitale prin care ei comunic─â sunt: email-ul (64% utilizat de pe smartphone, iar 76% de pe laptop/PC) ╚Öi messenger-ul (49% - smartphone, 49% -┬á laptop/PC), ├«n timp ce 69% dintre┬á ace╚Ötia vorbesc la telefon ┼či 50% trimit sms-uri. ┬á

Studiul mai arat─â c─â, ├«n timpul pauzei publicitare de la televizor, consumatorii caut─â informa┼úii diverse pe smartphone (65%) sau pe laptop/PC (72%). Cele mai c─âutate informa╚Ťii online sunt cele referitoare la vreme (46%), reduceri/promo┼úii (36%), s─ân─âtate ┼či medicin─â (34%), sport (29%), bancuri/horoscop (27%), c─âl─âtorii ┼či vacan┼úe (25%). ┬á

Potrivit datelor iSense Solutions, sursele de informa╚Ťie care influen╚Ťeaz─â consumatorul s─â cumpere un produs, indiferent de tipul produsului, sunt: propria experien┼ú─â (59%), motoarele de c─âutare (54%), recomand─ârile de la prieteni/rude (50%), site-urile magazinelor online (47%), site-urile produc─âtorilor (43%), informa┼úiile direct din magazin (41%) ╚Öi site-urile care evalueaz─â diverse produse (40%). ┬á ┬á

Studiul a fost realizat online de c─âtre compania iSense Solutions, special pentru Digital Marketing Forum, pe un e╚Öantion de 500┬á de responden╚Ťi, membri ai Panelului ResearchRomania.ro.

Datele sunt reprezentative pentru persoanele cu vârsta intre 18-65 ani, din mediul urban din România, iar culegerea datelor a fost realizată în luna februarie 2016. Rezultatele au un grad de eroare de +/-4,3%, la un nivel de încredere de 95%.
 

Un infografic al acestui studiu este disponibil aici.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: ipopescu@yahoo.com
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Materialele zilei din MEDIA & MARKETING
in | 0 vizualizari | 0 comentarii

Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Ultima ora
Joi, 29 Septembrie 2016, 16:22
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter