- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Divizia de PR a Millenium Communications se transforma in agentie independenta

25 May, 15:55 • Redactia DailyBusiness
Divizia de PR a Millenium Communications se transforma, din mai 2010, in agentie independenta, care va purta numele celor doi parteneri: Andrei Bortun, actionar unic Millenium Communications, si Bogdan Theodor Olteanu, ex-Head of PR, Millenium Communications.
Divizia de PR a Millenium Communications se transforma in agentie independenta

Agentia Bortun-Olteanu are 12 angajati si un portofoliu de clienti care cuprinde Mercedes-Benz (Corporate, Cars, Vans, Tucks, smart, Chrysler, Jeep, Dodge), P&G (Corporate projects, Gillette), Samsung (Corporate, Mobiles, Home Appliance, Consumer Electronics, IT), Brands International (DuPont, Nesspresso, Habanos), buybooks.ro, Delaco, ECCO, EuroMiniStorage, Senior Interactive, SoNoRo si Ursus Breweries (Stejar, Azuga, Ciucas).

Millenium Communications organizeaza in continuare evenimentele proprii (AdPrint, Internetics, Gala Societatii Civile), precum si celelalte evenimente din industria de advertising (ADOR si EFFIE).

Divizia de BTL a Millenium Communications pastreaza propriul sau portofoliu de clienti, printre care: P&G (Gillette), Unilever (Rama), ING Bank, Mercedes-Benz, Samsung sau Ursus.

„Noua organizare ne permite (ca si celorlalti parteneri din grup) mai multa flexibilitate in piata. Putem sa ne pozitionam mai clar, in conformitate cu specializarea noastra, putem sa exploram mai multe zone de dezvoltare. Piata de PR din Romania are un potential urias de crestere”, a declarat Bogdan Theodor Olteanu.

Bortun-Olteanu are in spate o experienta de peste un deceniu, cu zeci de clienti si sute de proiecte dezvoltate pentru acestia. Agentia ofera servicii de relatii publice, pentru branduri sau corporatii.