- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

FT se promoveaza intr-o noua campanie ca \”instrument esential pentru business\”

01 Sep, 15:30 • Redactia DailyBusiness
Financial Times deruleaza incepand de astazi o campanie de marketing indreptata care mediul corporate, in jurul ideii ca un abonament la editia online a FT reprezinta un instrument esential pentru business, potrivit Brandrepublic.com.
FT se promoveaza intr-o noua campanie ca \instrument esential pentru business\

„Intrebarea pe care vrem sa o adresam nu este ‘daca ne putem permite un abonament’, ci ‘daca ne permite sa nu avem unul'”, a declarat directorul de marketing al publicatiei.

In primele sase luni ale anului, FT Group a raportat o crestere a veniturilor de 7%, pana la 192 milioane de lire sterline, si o dublare a profitului operational pana la 30 de milioane de lire.

In prezent, un abonament standard saptamanal costa 3,79 lire sterline, in timp ce unul premium, cu continut extra, este 5,49 lire sterline.