- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Money Express si Business Magazin, singurele publicatii tiparite de business care cresc

10 May, 12:12 • andra.gheorghe
Saptamanalele Money Express si Business Magazin au fost singurele titluri de business din peisajul presei scrise centrale care au raportat cresteri in cel mai recent Studiu National de Audienta (SNA), din intervalul ianuarie 2009 - ianuarie 2010.
Money Express si Business Magazin, singurele publicatii tiparite de business care cresc

Money Express, saptamanal editat de M & C Strategy Development si-a crescut audienta cu 8% in ianuarie 2009 – ianuarie 20010, comparativ cu valul anteriol SNA, din octombrie 2008 – octombrie 2009, fiind citit de circa 38.000 de persoane in medie, pe aparitie.

Business Magazin, saptamanal din portofoliul editorului Publimedia si-a crescut numarul de cititori cu 6% in ianuarie 2009 – ianuarie 2010, fata de valul anterior SNA, urcand pana la 89.000 cititori in medie pe apartie.

Financiarul, al doilea cel mai citit cotidian de business din peisajul mass-media romanesc, editat de trustul Intact, si-a pastrat acelasi numar de cititori in cel mai recent SNA Focus, de aproximativ 158.000 per aparitie.

Saptamana Financiara, saptamanal editat tot de Intact a pierdut 5% din cititori in ianuarie 2009 – ianuarie 2010, fata de 13 octombrie 2008 – 13 octombrie 2009, ajungand la circa 289.000 in medie per aparitie.

Ziarul Financiar, in continuare cel mai citit cotidian de business din Romania, a pierdut circa 10% din cititori, ajungand de la 242.000 in medie pe zi in octombrie 2009 – octombrie 2008, la 217.000 in medie pe zi in ianuarie 2009 – ianuarie 2010.
[img=683][/img]
Capital, saptamanal care a trecut, la inceputul anului, din portofoliul Ringier, in cel al omului de afaceri Bobby Paunescu, a raportat o scadere de 10% a audientei, ajungand de la 268.000 cititori in medie per aparitie in octombrie 2008 – octombrie 2009, la 239.000 in ianuarie 2009 – ianuarie 2010.

Numarul de cititori pentru presa scrisa, la nivel urban, a fost, per ansamblu, in crestere cu 2% in perioada ianuarie 2009 – ianuarie 2010, potrivit ultimelor date furnizate de SNA.