- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Nivea investeste 100.000 lei intr-o campanie CSR pentru SOS Satele Copiilor

25 Jun, 11:37 • Redactia DailyBusiness
Nivea dezvolta, in parteneriat cu organizatia non-profit SOS Satele Copiilor, campania de CSR (responsabilitate sociala corporativa) "O copilarie frumoasa", in care Beiersdorf Romania, compania care are in portofoliu brandul Nivea, a investit 100.000 lei (23.000 euro).
Nivea investeste 100.000 lei intr-o campanie CSR pentru SOS Satele Copiilor

Campania are ca principal scop sprijinirea copiilor defavorizati social, inclusi in programul SOS Satele Copiilor, prin activitati educationale, sponsorizari, evenimente si donatii de produse.

Acesta este primul pas in parteneriatul dintre Nivea si SOS Satele Copiilor Romania si are la baza doua tipuri de activitati: suport financiar si in produse si demararea unei campanii educationale pe tema igienei personale.

Sponsorizarea presupune sprijinirea pe tot parcursul anului 2010 a cheltuielilor educationale pentru 20 de locuri sociale din cadrul gradinitei SOS Satele Copiilor din Bucuresti, donatii de 2% din impozitul pe venit al angajatilor Beiersdorf Romania si renovarea de catre acestia a locului de joaca al gradinitei SOS.

Campania educationala consta in organizarea unui eveniment educational in Bucuresti menit sa atraga atentia asupra importantei igienei personale prin jocuri, activitati interactive si concerte caritabile.

Nivea si SOS Satele Copiilor sunt parteneri si la nivel international, prin programul Nivea Family Fests desfasurat in Austria ce atinge anual 250.000 de copii si familiile lor cu prin intermediul unui festival ambulant. Pana in 2009 acest program a strans peste 1 milion de euro.