- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Marius Ghenea, cel mai mediatizat om din online-ul romanesc

22 Oct, 12:40 • Redactia DailyBusiness
Antreprenorul Marius Ghenea este cel mai mediatizat personaj din online-ul romanesc, cu 166 de mentionari in presa, urmat de Dragos Stanca, directorul F5, divizia de new media a trustului Realitatea Media. Stanca cumuleaza 136 de aparitii in mass-media romeasca, majoritatea in contextul scandalului "Stenogramele lui Vantu", din ultimele zile, potrivit unei analize a serviciului de monitorizare MediaIQ.
Marius Ghenea, cel mai mediatizat om din online-ul romanesc

MediaIQ a incercat sa stabileasca o ierarhie a oamenilor din online-ul local, din punct de vedere mediatic, pe baza numarului de aparitii in cele 780 de surse pe care le monitorizeaza in prezent, in ultimele sase luni.

Personajele incluse in aceste clasamente sunt fie antreprenori, fie persoane care marcheaza si definesc aceasta industrie, precum Radu Apostolescu (eMag) sau Florin Talpes (fondatorul BitDefender). Sergiu Biris (Trilulilu) sau Dragos Stanca (F5).

Marius Ghenea conduce topul oamenilor din onlineul romanesc cu 166 de mentiuni in sursele media (ultimele sase luni). Il urmeaza imediat Dragos Stanca, cu 136 de aparitii. Aproximativ 30% din articolele in care se mentioneaza numele managerului F5 sunt corelate cu scandalul in care e implicat omul de afaceri si patronul trustului Realitatea Catavencu.14 dintre articolele in care se mentioneaza numele lui Stanca apartin domeniului „Politic”.

Managerul eMag, Radu Apostolescu, detine cea de-a treia pozitie, cu 127 de aparitii, urmat de Orlando Nicoara (Apropo Media).

Andrei Siminel, implicat in business-urile Netbridge, Active Soft si iMedia, a cumulat doar 5 aparitii in media din ultimele sase luni.

Catalin Garmacea, fondatorul Softpedia, are o singura mentiune in presa ultimelor sase luni.