- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

ZenithOptimedia, mai optimista: Cheltuielile globale cu publicitatea vor creste cu 3,5% in 2010

19 Jul, 13:28 • Redactia DailyBusiness
ZenithOptimedia, agentie detinuta de grupul de comunicare Publicis Group, a revizuit in crestere estimarile privind evolutia pietei de publicitate din acest an, estimand un avans de 3,5%, fata de la 2,2%, potrivit Brandrepublic.com.
ZenithOptimedia, mai optimista: Cheltuielile globale cu publicitatea vor creste cu 3,5% in 2010

Aceasta este a treia revizuire consecutiva facuta de agentie.

Astfel, in Europa de Vest cresterea din acest an va fi de 2,2%, fata de 0,4% cat indicau estimarile anterioare, pana la 102 milioane dolari.

Pentru Europa de Est, cresterea estimata este de 7% in 2010, 9,8% in 2011 si aproape 11% in 2012.

Pentru zona Americii de Nord, ZenithOptimedia a schimbat minusul cu plusul, iar de la o scadere de 1,5% estimeaza acum o crestere 1,3%.

ZenithOptimedia estimeaza pentru 2011 o crestere de 2,4% pentru tarile dezvoltate din America de Nord, Europa de Vest, precum si Japonia, iar pentru 2012 un avans de 2,9%, in timp ce pentru tarile in curs de dezvoltarea avansul estimat este de 9,1%, respectiv 9,8%.