TURISM, MEDIA & MARKETING

Razvan Pascu lanseaza o agentie de PR dedicata exclusiv turismului

13 februarie 2013, ora 15:47, autor(i): Andra Troasca   | 1 comentariu publicat
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
razvan-pascu-2.jpg
Consultantul in turism Razvan Pascu (foto) lanseaza Travel Communication Romania, o agentie de marketing si PR dedicata exclusiv industriei turismului si ospitalitatii.

Travel Communication Romania isi propune sa promoveze jucatorii din industria turismului - agentii de turism, companii aeriene, regiuni turistice, hoteluri si resorturi, fie din Romania, fie din afara tarii, care doresc sa fie vizibili in fata publicului din Romania.

Pe langa serviciile clasice de relatii publice, ce implica reprezentarea in fata opiniei publice si organizarea de evenimente, Travel Communication Romania isi va axa activitatea si pe realizarea de proiecte de comunicare cu bloggeri si jurnalisti, adaptate fiecarei companii in parte si publicului sau tinta.

Compania a realizat cateva proiecte de comunicare, printre partenerii sai numarandu-se 3 agentii de turism, 3 companii aeriene si un lant hotelier international.áIn portofoliul agentiei se afla pana la acest moment Air France-KLM, Fly Dubai, Happy Tour Group, Hyatt Regency Thessaloniki, Prestige Tours, Tui Travel Center.



ôDaca in anii trecuti, marketingul unei afaceri din turism insemna doar participarea la targuri de specialitate si tiparirea unor cataloage cu oferte, iar PR-ul nu exista in vocabularul turismului, in anul 2013 lucrurile sunt cu mult diferite, iar marketingul unei afaceri din turism trebuie sa se adaptezeö, a declarat Razvan Pascu, managing partner Travel Communication Romania.

ôPresa migreaza tot mai mult catre online, pe piata de print rezista doar publicatiile de calitate, Facebook-ul a ajuns un canal de comunicare extrem de important, PR-ul devine esential atat pentru companiile aeriene, cat si pentru hoteluri si agentii de turism, iar unele bloguri sunt extrem de influente. Pentru a se adapta acestor schimbari, afacerile din turism au nevoie de o strategie de comunicare profesionista, gandita si implementata pe termen mediu si lung, de oameni cu expertiza, dar si de servicii de PR externalizate catre profesionistiö, a adaugat acesta. á

Prin proiectele de comunicare realizate, noua agentie isi propune sa alinieze activitatea companiilor autohtone din turism noilor tendinte in domeniu la nivel global:

- importanta crescuta a online-ului in decizia cumparatorilor: 62% dintre cumparatorii de pachete turistice se documenteaza online inainte de a achizitiona o vacanta;
- cresterea influentei social media in alegerea unui agent de turism si a unei destinatii de vacanta: 10% dintre consumatori si-au schimbat agentul de turism in urma impresiilor citite pe bloguri, 52% dintre consumatori si-au schimbat planurile de vacanta in urma documentarii online;
- folosirea aplicatiilor mobileáin rezervarea de hoteluri si in rezervarea de bilete de avion;á
- cresterea rezervarilor online de vacante.

Cifrele de mai sus apartin studiilor realizate de Funsherpa si IPK International.á

Razvan Pascu are o experienta de 7 ani in turism si comunicare.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Dordea Petre a spus:
14/02/2013 14:48
Razvan Pascu are o experienta de 7 ani in turism si comunicare.
???????? voi cititi ce scrieti? sau publicati asa usor orice gogoasa
 
KeyJobs - Job-uri premium
Luni, 18 Ianuarie 2021, 22:14
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter