Auto

Contestatiile privind primul tronson al autostrazii Nadlac-Arad au fost respinse

13 Dec, 13:37 • Redactia DailyBusiness
Instanta a respins plangerile depuse impotriva rezultatului procedurii de atribuire a lucrarilor de constructie a tronsonului de autostrada Nadlac-Arad, lot 1, astfel ca autoritatile pot semna contractul cu asocierea Astaldi - MaxBoegl, castigatoarea licitatiei CNADNR, potrivit Bostina si Asociatii.
Contestatiile privind primul tronson al autostrazii Nadlac-Arad au fost respinse

„In acest moment nu mai exista
niciun impediment legal pentru ca autoritatile sa nu poata semna
contractul cu asocierea Astaldi Sp.A.- MaxBoegl, desemnata
castigatoare a licitatiei derulate de Compania Nationala de
Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR)”, se arata
intr-un comunicat al casei de avocatura, care a reprezentat
consortiul in acest proces, potrivit Mediafax.

Curtea de Apel Bucuresti a respins joi
ca nefondata plangerea impotriva rezultatului procedurii de
atribuire, formulata de asocierea Porr Construct SRL- Porr BAU GmbH.
Hotararea este irevocabila.

Constructia autostrazii Nadlac-Arad a
fost impartita in doua loturi, pe o distanta totala de aproape 39 de
kilometri. Primul a fost adjudecat de asocierea romano – portugheza
Romstrade-Monteadriano Engenharia e Construcao-Donep Construct,
pentru 115,8 milioane euro, iar lotul al doilea a revenit
constructorului austriac Alpine Bau, valoarea contractului fiind de
124,45 milioane euro.

CNADNR a reziliat insa, anul trecut,
contractul pentru primul tronson, motivul principal fiind intarzierea
lucrarilor, iar in acest a reziliat si contractul de proiectare si
executie a lotului 2, dupa falimentul Alpine Bau.