Auto

FIAT si-ar dori un brand low-cost

13 Feb, 06:28 • Redactia DailyBusiness
Rezultatele spectaculoase pe care Renault le-a inregistrat cu Dacia, in categoria automobilelor foarte ieftine, i-au determinat pe multi alti constructori sa ia in serios segmentul low-cost.
FIAT si-ar dori un brand low-cost

Printre
cei decisi sa concureze brandul romanesc, intr-un viitor cat mai apropiat cu
putinta, se numara si FIAT. Constructorul italian vrea sa paseasca, asadar, pe
urmele celor de la Renault, la fel cum s-au decis sa o faca cei de la Nissan,
cu Datsun, sau cum sunt tentati sa o faca cei de la Volkswagen, care inca stau in
expectativa. In privinta celor de la FIAT, desfiintarea marcii Lancia si
repozitionarea (urcarea) brandului FIAT ar putea crea loc pentru o noua marca,
low-cost, scrie 24auto.ro.

Ideea a fost expusa de CEO-ul FIAT, Sergio Marchionne, intr-un interviu acordat celor de la Automotive News Europe. Sunt sanse mari ca lucrurile sa nu ramana la stadiul de intentie, din moment ce s-a gasit si un nume pentru noul brand: Innocenti.Pe de alta parte, Marchionne este convins ca un astfel de brand nu poate fi construit in Italia. Prin urmare, in prezent „se analizeaza capacitatea de productie in afara Europei, pentru a vedea daca un brand low-cost ar fi viabil”.