Berlina Baojun 630, cu accente sport si cu un motor de 1,5 litri, va fi fabricat de General Motors, Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC) si Wuling Motors. Modelul este primul dintr-o serie de peste 60 pe care GM vrea sa le lanseze in decurs de cinci ani.
Noul model va avea un pret de 10.000-15.000 de dolari (7.000-10.500 euro) si este destinat tinerilor din orase de dimensiuni medii, din interiorul tarii, mai putin dezvoltate decat cele de coasta.
Directorul general al GM pentru China, Kevin Wale, a declarat ca grupul vrea sa profite de oportunitatile inegalabile oferite de piata chineza, astfel incat sa ajunga in 2015 la vanzari anuale de cinci milioane de vehicule.
„Vom lansa noi marci pentru a crea noi oportunitati, precum automobilele de lux si vehiculele cu destinatie comerciala”, a aratat Wale.
In acest scop, GM va investi in China in activitati de cercetare si dezvoltare, pentru conceptia de vehicule si de baterii, in conformitate cu un plan de dezvoltare de vehicule electrice in colaborare cu partenerul chinez SAIC.
In primul trimestru din 2011, General Motors a inregistrat circa 685.000 de autovehicule vandute pe piata din China, in crestere cu 10% fata de acelasi interval al anului trecut.