Auto

New Kopel Group investeste cu 20% mai mult in sectorul auto, in 2016

09 Feb, 12:57 • Redactia DailyBusiness
New Kopel Group isi indreapta atentia spre sectorul imobiliar pentru a gasi noi oportunitati de extindere a Grupului in Romania. De asemenea, strategia sa pe 2016 prevede si achizitia altor companii sinergice cu grupul New Kopel si care pot fi dezvoltate ulterior.
New Kopel Group investeste cu 20% mai mult in sectorul auto, in 2016

Prima companie de leasing operational din Romania si lider
in industria auto autohtona, New Kopel Group anunta o crestere cu 20% a
investitiei in activitatile de leasing operational si Rent a Car, in 2016.

In
2015, compania a investit peste 13 milioane de euro in Romania, in crestere cu
16% fata de 2014.

Grupul
de companii si-a marit flota cu 1000 de masini noi, in 2014 si cu peste 1100,
in 2015. In 2016, New Kopel Group urmareste cumpararea a 1200 – 1500 de masini
noi. Flota companiei este distribuita in proportie de 60% in Bucuresti si 40%
in celelalte orase.  
 
 

„Pentru noi, 2016
este urmatorul pas in provocarile de business pe care ni le-am proiectat. Ne
conducem afacerea cu motoarele turate, un argument pentru cresterea cotei de
piata la 7%, pe zona de leasing operational. Ne vom concentra pe serviciile de
management al flotei, o zona neexploatata de noi pana acum, avand ca obiectiv o
crestere cu 20% a businessului, incepand cu flota si portofoliul de clienti,
pana la atingerea obiectivului de vanzare a 1500 de masini noi si second hand,
anul acesta”, declara Hezi Shayb, CEO New Kopel Group.

„Nevoia unui business accelerat este si rezultatul dinamicii
pietei de leasing operational care a crescut in ultimii trei ani, in fiecare
an, cu cate doua procente. Noi vedem din ce in ce mai multe companii care
evalueaza autoturismul ca pe un instrument si nu ca pe un bun valoric. Este un
fapt care demonstreaza ca mediul de afaceri local incepe sa constientizeze ca
un business eficient presupune sa ai un contract de leasing operational” a
adaugat Hezi Shayb.

In zona de rent a car, New Kopel Group are ca obiectiv
mentinerea cresterii cifrei de afaceri de 9% inregistrata in 2015 si pentru
acest an si adaugarea a 750 de autoturisme, din toate segmentele, la flota existenta.

Pentru 2016, trendul pozitiv este completat de cresterea cu
20% a activitatii service-ului, New Kopel Group avand unul dintre cele mai mari
service-uri auto din Romania. Obiectivul de vanzari urmareste vanzarea a cel
putin 1500 de autoturisme noi si Second Hand prin intermediul Opel Union Motors
(autoturisme noi) si Sixt SH (second hand).
 

„Fiind una dintre cele mai flexibile si adaptabile companii
de pe piata, strategia noastra urmareste crearea de solutii customizate pentru
clienti menite sa le raspunda nevoilor concrete pe care le au. Este o strategie
care vine in intampinarea IMM-urilor care prin specificul lor sunt intr-o
continua schimbare a activitatilor si, implicit, a nevoilor. Acestora le putem
oferi beneficii similare marilor companii.” declara Hezi Shayb CEO New Kopel
Group.

„Grupul nostru a creat si solutii pentru companiile de tip Start-up care
au astfel acces la toata gama noastra de servicii, la acelasi nivel calitativ.”,
a adaugat Hezi Shayb .

Obiectivele pe 2016 prevad si o crestere a portofoliului de
clienti, compania inregistrand in 2014, pe zona de leasing operational, peste
450 de contracte si o crestere de 23% in 2015.

Clientii New Kopel Group, care
detin contracte de leasing operational, sunt companii din arii precum: farma,
FMCG, constructii, dezvoltare, auto, IT etc.
 

Anul acesta, compania se va concentra pe extinderea
business-ului, atat prin cresterea flotei, cat si a liniilor de business.