- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Auto

Peugeot Citroen vizeaza un profit operational de 5,5-6% in 2010

04 Sep, 12:50 • Redactia DailyBusiness
Producatorul auto PSA Peugeot Citroen intentioneaza sa ajunga la un profit operational de 5,5-6% pana in 2010, an pentru care si-a prevazut vanzari de peste 4 milioane de masini, informeaza Reuters.
Peugeot Citroen vizeaza un profit operational de 5,5-6% in 2010

„In anul 2015, PSA Peugeot Citroen intentioneaza sa fie pozitionat foarte solid in Europa, fiind un grup profitabil si cu o crestere economica constanta, beneficiind de operatiuni extinse pe pietele globale si fiind unul dintre liderii industriei”, se arata intr-un comunicat transmis marti de companie.

Comunicatul mai precizeaza ca distribuitorul de piese Faurecia, la care Peugeot Citroen detine participatia majoritara, doreste sa devina unul dintre liderii segmentului de piata pe care activeaza, iar Gefco, divizia de logistica a Peugeot Citroen, tinteste prima pozitie in Europa, in acest sector.

Grupul isi mai propune sa dezvolte 29 de produse noi in Europa, intre 2007 si 2010 si are in plan un program de reducere a cheltuielilor, care include scurtarea ciclurilor de dezvoltare cu 30% si reducerea costurilor de aprovizionare cu 10%.

Vanzarile pe plan mondial ale PSA Peugeot Citroen au atins, in prima jumatate a anului 2007, nivelul de 1.764.000 automobile vandute. Dintre acestea, 764.000 au fost sub marca Citroen iar un milion au fost sub brandul Peugeot.

Grupul a precizat, in luna iulie, ca se asteapta sa inregistreze progrese in Europa in a doua jumatate a anului, pe fondul cererii pentru o versiune a modelului Peugeot 207, lansata recent, si a modelului Citroen C4 Picasso, precum si a versiunii de dimensiuni mai mari a modelului Grand C4 Picasso.

Cota de piata a grupului PSA Peugeot Citroen in Europa a crescut, in primul semestru din 2007, pana la 14,2%, fata de cota de piata de 14% inregistrata in prima jumatate a anului 2006 si 13,7% in a doua jumatate a anului 2006.