Auto

Renault se bazeaza pe Logan si Sandero in competitia pentru Europa

14 Feb, 12:26 • Redactia DailyBusiness
Renault vrea sa-si majoreze cota de piata in Europa, in acest an, prin lansarea mai multor modele, inclusiv noul Logan, Clio IV si noul Sandero. Aceasta strategie nu scoate din ecuatie clientii, avand  “o politica sustenabila de preturi".
Renault se bazeaza pe Logan si Sandero in competitia pentru Europa

Conditiile de piata din Europa raman
dificile si in acest an, Renault prognozand o contractie de cel putin
3% a pietei auto, fata de o crestere de 3% la nivel mondial,
sustinuta de evolutiile din China, America de Nord, India, Rusia si
Brazilia.

Luand in calcul toate marcile grupului,
modelul Sandero a inregistrat o crestere de 6,3% la nivel mondial, cu
vanzari de 299.848 unitati. Grupul francez a vandut de asemenea
297.724 de modele Duster, in urcare cu 65,4%, in timp ce Logan a
consemnat o scadere de 7,9%, la 323.945 unitati.

Renault a vandut anul trecut 2,55
milioane de autovehicule, in scadere cu 6,3%, inregistrand cresteri
in toate regiunile cu exceptia Europei, arata Mediafax.