Auto

Suzuki recheama in service aproape 200.000 de masini din cauza unui senzor defect

16 Sep, 10:13 • Redactia DailyBusiness
Compania auto nipona Suzuki recheama in service 194.000 de masini, din cauza unui senzor de airbag defect, au anuntat autoritatile pentru siguranta traficului din SUA, potrivit New York Times.
Suzuki recheama in service aproape 200.000 de masini din cauza unui senzor defect

Rechemarea vizeaza autovehicule Grand
Vitara produse in perioada 2006-2011 si masini SX4, din clasa mica,
se aarta intr-un document al Administratiei pentru Siguranta
Traficului pe Autostrazile Nationale.

Senzorul respectiv masoara greutatea
pasagerului pentru a determina daca in cazul unui accident este
necesara activarea.
Copii ar putea fi raniti in cazul in
care senzorul nu detecteaza corespunzator persoana care ocupa locul.

Pana in prezent nu au fost anuntate
accidente sau raniri ca urmare a acestei defectiuni, scrie Mediafax.

In noiemnrie anul trecut, compania nipona Suzuki a anuntat ca se retrage de pe piata auto din SUA dupa aproape 30 de ani, urmand exemplul producatorilor auto Saab Automobile si Isuzu Motors, care au iesit de pe piata americana dupa ce nu au reusit sa mai obtina profit in aceasta regiune.