Auto

„Toyota Clitoris”: Cum a fost pacalita presa italiana de un site satiric francez

01 Oct, 16:34 • Redactia DailyBusiness
Site-ul satiric francez Le Gorafi a reusit sa pacaleasca agentia de presa italiana ANSA, publicand un fals sondaj potrivit caruia 89% dintre francezi ar crede ca clitorisul este un model de automobil lansat de grupul Toyota, "informatiile" fiind preluate de prestigioasa agentie italiana.
Toyota Clitoris: Cum a fost pacalita presa italiana de un site satiric francez

Acest articol a fost publicat si pe
site-ul foarte seriosului cotidian italian Corriere della Sera.
Contactat de biroul AFP din Roma, directorul departamentului de
Informatii de la ANSA, Luigi Contu, a recunoscut aceasta „eroare”
si a ordonat retragerea articolului de pe site-ul agentiei, potrivit Mediafax.

Site-ul Le Gorafi evoca in
acel articol un sondaj „realizat de TNS-Sofres pe un esantion de
peste 2.500 de barbati”, publicand totodata declaratia unei
false analiste, potrivit careia „aproape noua barbati din
zece sunt convinsi ca este vorba despre o masina a marcii japoneze
Toyota. Pentru 7%, clitorisul are legatura cu o divinitate din
mitologia egipteana. Ceilalti 4% spun ca nu au auzit niciodata
vorbindu-se despre asa ceva”.