Cariere

Companiile din SUA cheltuiesc anual zeci de miliarde dolari pe cadouri pe care angajatii nu le vor

13 Sep, 10:28 • Redactia DailyBusiness
Dupa 25 de ani de munca in aceeasi companie, multi angajati din SUA au in fata o alegere dificila, sa primeasca drept recompensa un storcator de fructe sau un aparat de vata de zahar, companiile americane cheltuind anual 46 de miliarde de dolari pentru astfel de cadouri neinspirate.
Companiile din SUA cheltuiesc anual zeci de miliarde dolari pe cadouri pe care angajatii nu le vor


Unii analisti sunt
uimiti de persistenta programelor de recompensare a fidelitatii,
intr-o perioada in care angajatii isi schimba slujbele ca pe becuri,
iar angajatorii cauta noi solutii, mai eficiente, de pastrare a
personalului valoros.

Angajatorii cheltuiesc anual circa 46
de miliarde de dolari cu aceste programe, respectiv 1% din fondurile
salariale, potrivit Incentive Marketing Association.

Un raport din 2012 al Bersin &
Associates a aratat ca majoritatea acestor fonduri, si anume 87%,
sunt cheltuite pentru recompensarea fidelitatii, informeaza Mediafax.

De cele mai multe
ori, angajatii au posibilitatea sa isi aleaga cadoul dintr-un
catalog, cand ajung la o data aniversara in companie, cum ar fi un
set de cutite pentru a marca vechimea de cinci ani, sau un racitor de
sticle de vin la a 25-a aniversare