Cariere

Narcis Horoianu, noul director de marketing al Heineken, dupa 18 ani in P&G

04 Feb, 11:25 • Redactia DailyBusiness
Narcis Horhoianu (foto), care a lucrat timp de 18 ani in cadrul Procter&Gamble (P&G), este noul director de marketing al Heineken Romania, incepand din 1 februarie 2014. Va fi responsabil de strategia de marketing a companiei, urmand sa dezvolte portofoliul de marci.
Narcis Horoianu, noul director de marketing al Heineken, dupa 18 ani in P&G

Horoianu are o
experienta de aproape 20 de ani in marketing, lucrand in industria
bunurilor de larg consum, in diverse categorii. 

In ultimii 18 ani a
lucrat pentru P&G, in functii de manager senior in cadrul
departamenului de marketing. In ultima sa pozitie, marketing director
– brand operations leader, a fost responsabil de coordonarea
activitatilor privind comunicarea catre consumator si experienta de
brand, cu extindere in toate tarile din Balcani.


Intre anii 2004 si
2011 Narcis Horoianu a fost membru al echipei de management
International Advertising Organization (IAA).

Heineken este cel
mai mare
producator
de bere din Europa si al treilea din lume in ceea ce priveste
volumul. Heineken Romania face parte din Grupul Heineken.

In
portofoliul companiei se regasesc marcile Heineken, Ciuc Premium,
Ciuc Natur Radler, Ciuc Radler Non Alcoolic, Silva, Silva Dark,
Golden Brau, Golden Brau Non Alcoolic, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss
(import), Zipfer (import), Amstel (import), Birra Moretti (import),
Krusovice (import), Foster’s (import), Strongbow (import), Sol
(import), Desperados (import), Gösser, Schlossgold, Gambrinus,
Harghita si Hategana.

Compania are patru
fabrici de bere situate in Craiova, Constanta, Miercurea Ciuc si
Targu Mures si peste 1.100 de angajati.