Cariere

Povestea fondatoarei primului supermarket pentru bebelusi din Romania, cu afaceri de 7 mil. euro

19 May, 17:23 • Redactia DailyBusiness
Afrodita Pircalabescu a renuntat la cariera de medic si la job-urile din corporatii pentru a-si deschide propria afacere: primul supermarket cu produse pentru bebelusi din Romania. Dupa ce a ajuns la afaceri de 7 milioane de euro cu acest magazin inca din al doilea an de functionare, isi extinde acum business-ul cu o drogherie.
Povestea fondatoarei primului supermarket pentru bebelusi din Romania, cu afaceri de 7 mil. euro

Afrodita
Pircalabescu este absolventa de Medicina, a lucrat ca medic stagiar
timp de un an, dupa care, timp de 10 ani, a lucrat in promovarea de
produse pharma in cadrul unor companii multinationale de renume.

Inceputul aventurii
sale in lumea antreprenoriatului a fost in 2012, cand, impreuna cu un
grup de prieteni, a deschis un magazin dedicat produselor baby, pe un
concept nou, diferit de magazinele clasice.
In prezent, Bebesupermarket Militari are 3 actionari: Afrodita
Pircalabescu (45%), Dragos Vladu (45%) si Irina Ciubotaru (10%).

„Plecand de la
experienta mea de mama, am vazut cat de greu e sa gasesti tot ce ai
nevoie pentru un nou nascut sau copil pana in 4 ani. Asa incat,
atunci cand s-a ivit oportunitatea, m-am alaturat unui grup de
prieteni, printre care si Dragos Vladu si am deschis un magazin
dedicat produselor baby. Ne-am dorit sa fie un concept nou, diferit
de magazinele clasice”, spune Afrodita Pircalabescu.

Bebesupermarket
Militari este dispus pe un singur nivel si construit dupa modelul
supermarket-urilor, suprafata de expunere pentru produse fiind de
peste 1.000 m.p. Magazinul are o oferta de peste 15.000 de produse
accesibile direct la raft. Desi a adoptat modelul de supermarket
pentru display-ul produselor, Bebesupermarket Militari se distanteaza
de acesta prin serviciile de consiliere oferite clientilor.

„Avand in vedere
gradul de specializare al produselor, oricand are nevoie, clientul
poate beneficia de informatiile si recomandarea echipei noastre de
consilieri. Ne-am dezvoltat propriul concept de consiliere”,
continua Afrodita Pircalabescu.

Supermarketul din
Militari a fost infiintat pornind de la ideea unui magazin in care
parintii cu copii pe pana la 4 ani sa gaseasca tot ce este necesar
pentru acestia.

„Desi cheltuielile
sunt substantiale, avand in vedere suprafata ocupata si echipa de
peste 40 de angajati, am reusit sa devenim profitabili la doar cateva
luni de la lansare
, dupa care magazinul a crescut constant, ajungand
in al doilea an de activitate la o cifra de afaceri de peste 7
milioane de euro
„, adauga Afrodita Pircalabescu.

Magazinul s-a
dezvoltat prin recomandarile clientilor, comunicare in mediul online
si implicare in proiecte specifice nisei pe care o acopera, potrivit
reprezentantilor companiei. Pe Facebook, Bebesupermarket a strans in
jurul sau o comunitate de peste 10.000 de persoane.

Reprezentantii Bebesupermarket
Militari au anuntat marti deschiderea unei drogherii in cadrul Militari Shopping Center.

Deschiderea
drogheriei din cadrul Bebesupermarket Militari marcheaza inca o etapa
in dezvoltarea business-ului care intentioneaza, in viitorul
apropiat, sa importe direct o serie de produse si sa mai deschida un
magazin, cel mai probabil in afara Bucurestiului.

„Decizia de a
deschide o drogherie a venit ca urmare a cererilor formulate de catre
clientii nostri. Drogheria va pune la dispozitia clientilor produse
farmaceutice care pot fi comercializate fara reteta, atat pentru
copii, cat si pentru adulti, dar si dispozitive medicale si teste de
sarcina”, mentioneaza Afrodita
Pircalabescu, actionar Bebesupermarket Militari.

Pe langa lansarea
drogheriei, Bebesupermarket Militari se pregateste sa se lanseze si
online, incepand din aceasta toamna, astfel incat sa le poata oferi
acces la intreaga sa gama de produse parintilor cu copii mici din
intreaga tara.