Cariere

Trei studenti romani au lansat un site ce poate ajuta candidatii sa fie chemati la interviu

15 Mar, 13:33 • Redactia DailyBusiness
Trei studenti romani au lansat site-ul Novorésumé.com, care ii poate ajuta pe cei in cautare de locuri de munca sa isi mareasca sansele de a fi invitati la un interviu.
Trei studenti romani au lansat un site ce poate ajuta candidatii sa fie chemati la interviu

Site-ul a fost creat dupa ce unul dintre ei a experimentat un interes vizibil crescut in
aplicatiile sale pentru un job de student in Danemarca in urma adaptarii
traditionalului resume la nevoile secolului XXI.

Inițiatorii proiectului sunt
Andrei Iulian Kurtuy, Cristian Daniel Letai si Stefan Polexe. 
 

Novorésumé aduce celor in cautare de locuri de munca o
modalitate noua de a isi crea un résumé: in urma cercetarii regulilor sugerate
de expertii in resurse umane, cei trei studenti au construit diferite modele de
résumés, pe care utilizatori le pot customiza nevoilor proprii.

Noile modele
promit ca vor atrage atentia angajatorilor, prin design-ul modern si simplitatea
cu care résumé-ul poate fi parcus. 
 

Andrei Kurtuy, unul dintre co-fondatori, ne explica:
„In lumea moderna, se estimeaza ca un aplicant la un job are la dispozitie
in jur de sapte secunde in care sa impresioneze responsabilul in resurse umane.
Acest lucru implica faptul ca résumé-ul care va ramane in mintea angajatorului,
dupa ce parcurge zeci sau chiar sute de, este impresionabil prin design si, in
acelasi timp, care evidentiaza facil cele mai importante caracteristici ale
aplicantului.

Modelele noastre sunt construite astfel incat ambele
conditii sun indeplinite simultan. Expertul nostru in design, asigura
modernitatea resumeului si alegerea culorilor care vor garanta retentia, iar
expertul in content asigura faptul ca cele mai importante sectiuni ale
résuméului sunt evidentiate.” 
 

Având ca scop promovarea înainte de lansare, echipa
Novorésumé si-a imaginat cum ar arăta résumé-urile celebrilor Darth Vader și
Deadpool, ambele ajungând materiale virale pe pagini de socializare precum
Facebook, 9GAG, Visually.

Ideea s-a nascut in urma cu doi ani, cand cei trei studenti
au participat la Innovation Cup, un concurs organizat de Copenhagen Business
Academy in colaborare cu Microsoft si incubatorul DARE2mansion.

Ideea s-a
bucurat de un feedback pozitiv, ceea ce i-a determinat pe cei trei sa continue
dezvoltarea proiectului. 
 

Stefan Polexe: „Am fost foarte impresionati de impactul
pe care l-a avut idea noastra si am hotarat sa valorificam potentialul.
Inceputul a fost anevoios, datorita faptului ca toti trei eram la inceputul
studiilor, mai aveam multe de invatat pentru a pune un plan de afaceri pe
picioare. Am aplicat toti trei cunostintele acumulate la facultate pe ideea
noastra pe parcursul a un an jumate, iar acum sase luni am inceput sa lucram
intens la proiect in incubatorul din Lyngby al Copenhagen Business
Academy.” 
 

După rezultatele pozitive obtinute in urma testelor alpha,
unde platforma a fost folosită de aproximativ 120 de studenți internaționali
din cadrul Copenhagen Business Academy, echipa s-a decis să lanseze versiunea
beta, lansare ce a avut loc luni, 22 Februarie 2016. Novorésumé a adunat in
scurt timp un număr de peste 600 abonați pe website si peste 2200 de aprecieri
pe pagina de Facebook