Cariere

Xerox inaugureaza un nou centru de servicii pentru clienti in Bacau. Cati angajati va avea

05 May, 13:15 • Redactia DailyBusiness
Xerox isi extinde activitatea de servicii oferite clientilor europeni, prin deschiderea unui nou centru de customer care in Bacau, unde va angaja 140 de specialisti.
Xerox inaugureaza un nou centru de servicii pentru clienti in Bacau. Cati angajati va avea

Noul centru, aflat
in cladirea DiLivio Business Center, pe strada Ion Luca Caragiale
numarul 1, va oferi servicii de custormer care clientilor din Italia.
Numarul angajatilor va creste, odata cu diversificarea serviciilor
oferite. 

„Centrul din
Bacau, nu numai ca extinde prezenta Xerox in Romania, dar se alatura
unei retele globale, care proceseaza informatii pentru clientii din
intreaga lume. Clientii nostri apreciaza competentele angajatilor din Romania, precum cele lingvistice si tehnice, dar si dorinta acestora de a-si construi o cariera intr-o companie care ofera servicii la nivel global”, a spus Roberto Montandon (foto), Vicepresedinte
Strategy and Business Development, Customer Care Services, Xerox.

Candidatii care
concureaza pentru posturile libere trebuie sa cunoasca limba
italiana, sa aiba competente de utilizare a calculatorului si
experienta anterioara in domeniul serviciilor pentru clienti. 

Angajatii din Bacau
vor face parte dintr-o echipa formata din 55.000 de agenti la nivel
global, care raspund zilnic, din cele 160 de centre, la 2,5 milioane
de solicitari, in aproximativ 30 de limbi.

Xerox detine in Romania doua centre in
Bucuresti, trei in Iasi si unul in Oradea, cu un numar total de peste
2.000 de angajati. Compania este prezenta in Romania de peste 45 de
ani, oferind o gama variata de imprimante, copiatoare,
multifunctionale, precum si servicii conexe si de business.

Pentru angajari si detalii legate de
posturile libere, contactati: [email protected]