Adidas mizeaza in 2014 pe Cupa Mondiala din Brazilia pentru vanzari record

19 Jun, 09:18 • Redactia DailyBusiness
Grupul german Adidas, al doilea mare producator mondial de echipamente sportive, se asteapta ca vanzarile inregistrate de divizia sa de fotbal sa treaca pentru prima data pragul de doua miliarde de euro in 2014, anul in care Brazilia va gazdui Cupa Mondiala.
Adidas mizeaza in 2014 pe Cupa Mondiala din Brazilia pentru vanzari record

Adidas este unul din cei sase parteneri globali de marketing pentru urmatoarea
editie a Cupei Mondiale. La fel ca si la precedentele editii, compania germana
va furniza balonul oficial al competitiei si, de asemenea, va echipa intre opt
si zece din echipele in cursa, in functie de rezultatele calificarilor. In schimb, rivalul american Nike
va sponsoriza echipa gazda Brazilia, una din cele mai populare echipe din lume,
transmite Reuters, citat de [url=http://www.business24.ro/companii/stiri-companii/adidas-mizeaza-in-2014-pe-cupa-mondiala-din-brazilia-pentru-vanzari-record-1530288]Business24[/url]

„Prin Cupa Mondiala ne vom evidentia inca odata pozitia de lider”, a
declarat marti directorul general de la Adidas, Herbert Hainer, intr-o
conferinta de presa. „Adidas este lider mondial in domeniul fotbalului, in
termeni de vanzari, putere de inovatie si vizibilitatea brandului”, a
adaugat Hainer. 

Acesta a subliniat ca campionatul european din 2012 a permis Adidas sa
inregistreze vanzari de 1,7 miliarde de euro in domeniul fotbalului, iar grupul
vrea sa mentina vanzarile la acelasi nivel si in 2013 in pofida absentei unor
mari turnee internationale in acest an.

Pe termen mediu, obiectivul Adidas este sa treaca in fata liderului Nike si sa
ajunga la vanzari anuale de 17 miliarde de euro in 2015 comparativ cu 14,9
miliarde de euro anul trecut.