- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro

Agricultori japonezi au plantat orez la 15 kilometri de Fukushima

23 May, 10:26 • Redactia DailyBusiness
Agricultori japonezi au reinceput de sambata trecuta sa cultive orez la doar 15 kilometri de centrala nucleara avariata Fukushima Daiichi, a anuntat miercuri un oficial.
Agricultori japonezi au plantat orez la 15 kilometri de Fukushima

Urmărește Daily Business pe Google News