Albalact intra cu brandul Zuzu pe segmentul iaurturilor bifidus

25 Jun, 12:25 • Redactia DailyBusiness
Albalact, cel mai mare producător de lactate din România, își consolidează poziția pe piața iaurturilor prin lansarea Zuzu Bifidus ce contine culturi lactice vii, care contribuie la echilibrul sistemului digestiv.
Albalact intra cu brandul Zuzu pe segmentul iaurturilor bifidus

„Oamenii sunt din
ce în ce mai informați cu privire la alimentație si stiu că, în
general, culturile vii din iaurturi ajută la o digestie mai bună.
Alimentația sănătoasă nu mai este un subiect izolat, așa cum
problemele digestive nu mai sunt un subiect tabu. Zuzu
are pentru consumatorii săi o gamă completă de iaurturi bifidus
simple, de băut, cu fructe și cu cereale”, declară Celina
Condorovici, Senior Brand Manager pentru Zuzu la Albalact.

Iaurturile Zuzu
Bifidus au nu doar culturi vii, dar și o rețetă fără lapte praf.

Gama Zuzu Bifidus
include: iaurt alb cu 3% grăsime și degresat, iaurt alb de băut cu
2% grăsime, iaurt de băut cu combinații răcoritoare de fructe
(căpșuni și coacăze negre, mango și pară, caise și piersici).

Zuzu Bifidus oferă și varianta snack, cutrei sortimente cu cereale,
între care regăsim un produs nou, unic în piață – iaurtul
degresat cu cereale și goji.

Dezvoltarea
portofoliului de iaurt Zuzu face parte din strategia de creștere a
Albalact pentru anul 2015, când compania și-a bugetat afaceri cu 7%
mai mari decât anul trecut.

Segmentul iaurt este
pentru Albalact un obiectiv important încă din anul 2012, când
compania a adus schimbări mari în portofoliu. De-atunci, an de an,
Albalact a investit în iaurturile Zuzu, atât la nivel de produs,
cât și la nivel de ambalaj. Anul trecut, cu investițiide cateva
milioane de euro, compania a modernizat linia de ambalare pentru
iaurt și a introdus și un nou ambalaj în portofoliu – paharul de
plastic pătrat cu gramaj mic. Și anul acesta, compania a venit cu
încă un ambalaj nou, odată cu lansarea Zuzu Bifidus- sticla de
plastic de 320 gr pentru iaurtul de băut.

Extinderea continuă
în categoria iaurt a adus compania Albalact între primii trei
producători de iaurt din țară. Companiaa înregistrat o
cotă de piață volumică de 17.0% în categoria iaurturi, în 2014
(conform A.C Nielsen Retail Audit in perioade cumulate Ian 2014 –
Dec 2014, în Total Romania).

Albalact, liderul
pieței lactatelor din România, a încheiat anul 2014 cu o creștere
de 12% a cifrei de afaceri, care a ajuns la 474.909.116 lei.
Zuzu este cel mai
vândut lapte din România. Albalact își păstrează poziția de
lider pe piața laptelui cu brand-ul Zuzu încă din anul 2008.
Albalact mai este
lider de piață pe segmentul untului de masă și pe segmentul
smântână, cu brand-ul omonim De Albalact.

Cu brand-ul Rarăul și
portofoliul său de brânză proaspătă de vaci, lansat acum doi
ani, compania a urcat pe locul 2 în această categorie.

Albalact – Alba
Iulia este cea mai mare companie cu capital majoritar românesc din
industrie. Înființată în anul 1971 și transformată în
societate comercială pe acțiuni în 1990, Albalact a fost
privatizată în 1999.

Grupul Albalact, cu peste 900 de angajați,
are acționariat majoritar românesc și este listată pe piața
principală a Bursei de Valori București. Albalact deține 99,01%
din pachetul de acțiuni al societății Rarăul Câmpulung
Moldovenesc și mai deține în proporție de 100% societatea de
logistică Albalact Logistic SRL. Albalact comercializează produse
proaspete pasteurizate și UHT sub brand-urile sale Fulga, Zuzu,
Fruzu, Rarăul, De Albalact și Poiana Florilor.

Pe segmentul iaurturilor Bifidus, Zuzu va concura cu brandul Activia al Danone.