Finante-Banci

ALD Automotive si-a crescut numarul de clienti cu 26% in 2015

17 Mar, 16:36 • Redactia DailyBusiness
ALD Automotive, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața leasingului operațional din România, încheie anul 2015 cu o cifră de afaceri de 30,5 milioane de euro.
ALD Automotive si-a crescut numarul de clienti cu 26% in 2015

În comparație cu anul 2014, flota auto a crescut cu 6%, ajungând
în 2015 la 8.876 autovehicule. În ceea ce privește portofoliul de clienți,
acesta a crescut anul trecut cu 26% și număra 336 de clienți activi din
companii din industrii variate, precum farma, servicii financiare, FMCG sau
telecom. 80% dintre contracte sunt de leasing operațional full service și 20%
de administrare a flotei auto, iar cea mai mare investiție făcută de ALD
Automotive în 2015 a vizat dezvoltarea flotei cu aproximativ 1.800 de autovehicule.

Evoluția ascendentă a fost susținută de diversificarea
portofoliului pe segmente de clienți și dezvoltarea de noi servicii și
inițiative destinate nevoii de mobilitate a acestora. Anul trecut a însemnat
pentru ALD Automotive abordarea unei noi nișe de piață, cea a IMM-urilor.

Un alt segment de business cu rezultate bune este
platforma de licitații online pentru mașini uzate, ALD carmarket. De la
lansarea acesteia, în martie 2010 și până la finalul anului 2015, dealerii și
comercianții au cumpărat online peste 7.000 de autovehicule returnate la
finalul contractelor.

Anul trecut au fost vândute 1.428 de mașini, iar 91%
dintre tranzacții s-au desfășurat doar online. Astfel, platforma ALD carmarket
a devenit un canal important de vânzare a autovehiculelor uzate, câștigând
încrederea unei rețele extinse de cumpărători care subscriu oferte online
pentru mașinile aflate în licitație.

Citeste si ALD Automotive si Toyota lanseaza in parteneriat un produs White Label