Aprozarul fără prețuri. Cum funționează fără vânzător un magazin din România

21 Jun, 13:46 • Redactia DailyBusiness
Clienții își aleg marfa, lasă în cutia poștală banii, atât cât apreciază fiecare, și pleacă. Experimentul a dovedit că oamenii nu subevaluează marfa, așa că în 3 zile în cutia de donații s-au strâns câteva milioane bune.
Aprozarul fără prețuri. Cum funționează  fără vânzător un magazin din România

Ideea magazinului fără vânzător și fără prețuri i-a venit
lui Erwin Albu în Germania, unde acest concept se numește Hofladen.

Fermierii își lasă marfa la poartă pentru oricine vrea să o cumpere, iar ei își
pot vedea de treburi.
La autoservirea lui Erwin, cele mai căutate sunt legumele,
fructele, mierea și ouăle ecologice, potrivit stiri.tvr.ro.

Încrederea în clienți a dat rapid roade, așa că pe lângă
bani fermierul a găsit în cutia poștală și o invitație la ștrand.
Fermierul se gândește deja să reinvestească profitul. Așa că
din banii câștigați va cumpăra biciclete pe care le va oferi gratis clienților
pentru transportul produselor sau plimbări prin oraș.

În plus, pentru a susține proiectul „Autoservirea din
gospodărie”, Erwin Albu vrea să pună la punct o aplicație web prin care
fermierii să-și prezinte oferta, iar clienții să afle de unde se pot
aproviziona.