De asemenea, compania preconizeaza ca pana la finele acestui an piata locala de profil va ajunge la o valoare de aproximativ 14 milioane de euro.
In 2011 Ariston Thermo Romania estimeaza un business de peste 8,7 milioane euro pentru divizia de boilere electrice, aceasta insemnand aproximativ 25% din afacerile totale ale companiei.
„Pentru anul in curs am preconizat vanzari totale de peste 90.000 de boilere electrice, in crestere cu aproximativ 10% comparativ cu anul precedent. Trendul pozitiv va fi sustinut de lansarea unor noi modele de aparate dotate cu sisteme inteligente care memoreaza particularitatile de utilizare ale fiecarei familii si asigura un confort maxim cu un consum redus cu pana la 20% dar si de politica de dezvoltare a retelei de distributie demarata inca din anul 2010”, a declarat Catalin Draguleanu (foto), directorul de vanzari al Ariston Thermo Romania.
„Conform unui studiu al companiei eleborat la sfarsitul anului trecut, in acest moment, jumatate din piata locala de boilere este reprezentata de cele electrice cu acumulare cu capacitati de la 10 la 150 litri, urmate, cu un procent de 30%, de cele pe baza de combustibili solid si de cele pe gaz, cu 12%. De asemenea, o cota de piata de 8% revine boilerelor mixte, termoelectrice”, a spus Catalin Draguleanu.
Pentru 2011 compania vizeaza atingerea unui business de 35,5 milioane de euro, in avans cu aproximativ 25% comparativ cu anul precedent.
Ariston Thermo Romania este filiala locala a companiei italiene Ariston Thermo Group.