Finante-Banci

Brandurile se plang ca le-a scazut expunerea pe Facebook. E adevarat?

11 Dec, 15:38 • Redactia DailyBusiness
In ultimul timp, brandurile se plang ca expunerea lor pe Facebook a scazut substantial. Vezi daca e adevarat sau nu.
Brandurile se plang ca le-a scazut expunerea pe Facebook. E adevarat?

Zelist Monitor a realizat un studiu care sa raspunda la aceasta intrebare. A luat in calcul primele
1.000 de pagini din Romania dupa numarul de fani, analizand:

a) Engagement rate mediu: raportul
intre numarul de fani activi (duplicati) ai celor 1000 de pagini si
numarul total de fani

b) Like rate: raportul intre numarul de
like-uri pe cele 1000 de pagini si numarul total de fani duplicati

c) Comment rate: idem b), dar pentru
comentarii 
d) Share rate: idem b), dar pentru
share-uri

Care au fost concluziile studiului?
Raspunsul este categoric da: Vizibilitatea brandurilor a scazut, iar
acest lucru se poate
observa
in toti indicatorii (enagagement rate, like rate,
share rate, comment rate).

In ultima saptamana (2-8 decembrie
2013) se vede inca o cadere abrupta:

Engagement rate-ul a scazut de la
aproape 5% la inceputul anului la 1,7% in ultima saptamana, like
rate-ul a scazut de la peste 10% la 3,48% in ultima saptamana,
comment rate-ul a scazut de la 1,1% la 0,20%, share rate-ul a scazut
de la 1,5% la sub 0,60%.

Citeste si Banii si socializarea: Liderii din banking fac jocurile si pe Facebook?