Finante-Banci

BT lanseaza un credit pentru IMM-urile care investesc in produse romanesti

16 Apr, 16:04 • Redactia DailyBusiness
Banca Transilvania lanseaza o oferta destinata IMM-urilor care investesc in produse si servicii romanesti pentru cresterea afacerii: credite cu dobanda redusa si comisioane cu discount.
BT lanseaza un credit pentru IMM-urile care investesc in produse romanesti

BT incurajeaza astfel investitiile si companiile locale, reinvestirea in Romania a profitului obtinut, cresterea numarului locurilor de munca, precum si productia de bunuri si servicii autohtone.

Oferta BT este destinata IMM-urilor care folosesc cel putin 70% din imprumutul de la Banca Transilvania pentru a achizitiona echipamente, utilaje, mijloace fixe etc. produse in Romania, respectiv servicii ale firmelor romanesti.

Detaliile ofertei BT pentru IMM-urile care «investesc romaneste»:

• dobanda creditului de investitii: ROBOR 6M + 2,5%
• comision de acordare: 0,5%
• comision de gestiune lunara: 0,05%

In acest an, BT tinteste o crestere cu 8% a creditarii IMM. In ceea ce priveste oferta destinata antreprenorilor, planul Bancii Transilvania este de a lansa 5 produse si campanii noi. Un prim pas a fost facut prin promotia din perioada 24 februarie – 10 aprilie a.c. si care a constat in gratuitate, timp de 12 luni, pentru noii clienti IMM ai bancii, precum si discount-uri destinate companiilor care lucreaza deja cu BT. Un al doilea pas este lansarea campaniei « Investeste romaneste », valabila pe parcursul intregului an, pentru incurajarea investitiilor in produse autohtone.

In 2014, Banca Transilvania a acordat IMM-urilor credite noi in valoare de 6,8 miliarde lei, suma care depaseste valoarea portofoliului de imprumuturi IMM al Bancii Transilvania din perioada anterioara crizei, din 2008. Tot anul trecut, banca a deschis 15.000 de conturi IMM noi, iar rulajele prin Banca Transilvania au depasit 100 de miliarde lei. 

Banca Transilvania este a treia banca din Romania, in functie de active, cu o cota de piata de 9,7%. Activitatea sa este organizata pe trei linii principale de business: Corporate, IMM si Retail. BT are peste 6.000 de angajati, o retea formata din aproape 550 de sedii si 1,89 de milioane de clienti activi.