Cat de des folosesc romanii din urban gelul de dus

08 Dec, 14:19 • Redactia DailyBusiness
Gelul de duș este utilizat cel puțin o dată pe zi de 61% dintre orășeni, conform studiului cantitativ realizat de Exact Cercetare și Consultanță în luna noiembrie 2015, pe un eșantion de 1097 de respondenți din mediul urban.
Cat de des folosesc romanii din urban gelul de dus

Analizând frecvența de utilizare pe categorii de gen, se
constată diferențe semnificative între comportamentul femeilor și cel al bărbaților.

„Femeile din mediul urban folosesc gelul de duș cel puțin o dată pe zi în
procent de 72%, în timp ce bărbații în procent de doar 51%. Un consum mai scăzut
comparativ cu media urbană este observat și în cazul locuitorilor orașelor Moldovei
(49%), în cel al angajaților cu studii medii (50%), dar și în cel al elevilor
și studenților (53%)”, declară Lăcrămioara Loghin, Director General Exact
Cercetare și Consultanță.

Analizând în continuare frecvența de utilizare a acestui
produs, un sfert dintre românii din mediul urban (26%) optează pentru gelul de
duș doar de câteva ori pe săptămână.

Din nou, în Moldova apare mai mult acest
comportament: 36% menționează că folosesc doar de câteva ori pe săptămână acest
produs, cu 10% peste media urbană.

În ceea ce privește comportamentul de utilizare a șamponului,
cei mai mulți români de la oraș (56%) aleg să îl folosească de câteva ori pe
săptămână.

La fel ca și în cazul gelului de duș, se constată diferențe atunci
când este analizat comportamentul în funcție de genul respondenților: femeile
optează în procent mai mare pentru această frecvență – 65% / vs. / 47 % în
cazul bărbaților. Un comportament similar cu cel al femeilor se înregistrează
și în cazul tinerilor (elevi și studenți – 65%).
Privind spre consumul de săpun lichid, 83% dintre românii
din urban îl folosesc cel puțin o dată pe zi.

Doar în cazul celor cu un nivel
scăzut de educație se înregistrează un consum zilnic mai scăzut, de 70%.  

Chestionați în legătură cu frecvența cu care au achiziționat
în ultimele 6 luni produse de îngrijire a corpului, jumătate dintre românii din
mediul urban au achiziționat lunar aceste produse: 48% în cazul săpunului
lichid, 50% în cazul gelului de duș și 51% în cazul șamponului.