Coca-Cola a investit 22 mil. euro in noua linie de imbuteliere Cappy Pulpy din Romania

30 Oct, 14:04 • Redactia DailyBusiness
Coca-Cola a inaugurat miercuri noua linie de imbuteliere Cappy Pulpy in Ploiesti, o investitie de 22 milioane de euro.
Coca-Cola a investit 22 mil. euro in noua linie de imbuteliere Cappy Pulpy din Romania

La inaugurare au
participat Muhtar Kent, presedinte si CEO al The Coca-Cola Company,
impreuna cu Dimitris Lois, CEO al Coca-Cola HBC AG si Primul Ministru
al Romaniei, Victor Ponta. 

Cappy Pulpy este o
bautura racoritoare cu un continut ridicat de pulpa de fruct,
obtinuta cu ajutorul unei tehnologii de productie ce permite
existenta a doua fluxuri concomitente, unul care transporta partea
lichida a bauturii (sucul) si unul care transporta bucatile de pulpa
de fruct.

Capacitatea liniei
de productie este de pana la 36.000 de sticle pe ora.

Sistemul Coca-Cola a
investit pentru prima data in Romania in 1991, iar astazi are peste
1.800 de angajati in toata tara, cu aproximativ 9 locuri de munca
generate indirect in restul economiei de fiecare loc de munca la
Coca-Cola.

In Romania,
Coca-Cola HBC Romania imbuteliaza produsele din portofoliul Coca-Cola
in trei fabrici si le distribuie celor peste 64.000 de clienti din
intreaga tara, printr-o retea de 20 de depozite si centre de
distributie.

„Fabrica de
imbuteliere din Ploiesti, cea mai mare din sud-estul Europei, este
pentru Coca-Cola HBC un centru al investitiilor in inovatii
tehnologice. In urma cu 4 ani, am inaugurat aici alte doua inovatii
importante: mega-depozitul automatizat High-Bay si Centrala de
cogenerare, cu o valoare totala a investitiei de 45 de milioane de
euro”, a declarat Dimitris Lois.

Noua linie aseptica
de imbuteliere se bazeaza pe un sistem de umplere brevetat de Krones
– lider mondial in furnizarea de tehnologie pentru producerea de
bauturi si ambalaje, iar operarea sa este asigurata de 30 de
lucratori calificati.

Linia functioneaza
din iulie 2013 si produce bauturi in ambalaje destinate consumului
imediat (0,33L PET) si consumului in familie (1,5L PET).

Cappy Pulpy este
produs in prezent in doua arome – portocala si grapefruit, atat
pentru piata din Romania, cat si pentru alte piete europene precum
Bulgaria, Ungaria, Croatia, Bosnia, Cehia si Slovacia.

Cappy Pulpy a fost
sustinut de o campanie integrata de marketing, formata din spot TV,
panotaj stradal, activari online si promovare la punctul de vanzare.

Coca-Cola este cea
mai mare companie de bauturi racoritoare din lume, oferind
consumatorilor din intreaga lume peste 500 de marci de bauturi
racoritoare.

Alaturi de
Coca-Cola, compania detine marci in valoare de 16 miliarde de dolari
printre care: Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, Vitaminwater,
Powerade, Minute Maid, Simply, Georgia si Del Valle.

Coca-Cola HBC este
cel de-al doilea mare imbuteliator al Companiei Coca-Cola ca volum de
productie, inregistrand vanzari de peste 2 miliarde de unitati/
navete unitate. Compania are o acoperire geografica vasta, cu
activitati operationale in 28 de tari, care deservesc o populatie de
aproximativ 581 de milioane de oameni.