- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro

Daniel Guzu: Vanzarile Duraziv au crescut cu 45% la noua luni

01 Nov, 15:57 • Redactia DailyBusiness
Compania Duraziv, controlata de omul de afaceri Daniel Guzu (foto), a inregistrat o cifra de afaceri de 43 mil. lei in primele noua luni, in crestere cu 45% fata de aceeasi perioada din 2009.
Daniel Guzu: Vanzarile Duraziv au crescut cu 45% la noua luni

Duraziv a raportat o crestere semnificativa in perioada mentionata pe segmentul profilelor metalice, de 72%, pana la 27,5 mil. lei, dupa investitia de 500.000 euro facuta in modernizarea diviziei respective.

Investitia in doua utilaje – linia de fasiat tabla si masina de profilat – a crescut capacitatea de productie a Duraziv cu 20% de la 1.000 de tone la 1.200 de tone pe luna.

Divizia de profile metalice a fost prima dezvoltata in cadrul companiei inca din anul 2003, sub denumirea initiala de Bau Profil. Activitatea a demarat cu productia de structuri metalice si accesorii pentru sisteme de gips-carton. Investitiile realizate de la inceput pana in prezent in aceasta divizie se ridica la aproximativ 3,5 milioane de euro.

Pe piata de profile metalice, Duraziv, are o experienta de sapte ani si ocupa pozitia a doua sau a treia, in functie de zona. Cea mai accentuata concurenta se manifesta in Bucuresti, unde compania se situeaza pe locul trei, potrivit datelor proprii.

„Sectia de profile a lucrat in varful sezonului la capacitate maxima”, a declarat Daniel Guzu.

Cele mai mari vanzari la profilele metalice sunt inregistrate in judetele Galati, Constanta, Arges si Iasi. Cele mai vandute sunt profilele pentru placari pe o parte (inclusiv accesoriile aferente), tavane, respectiv pereti.

Un contract important anul acesta a fost cel cu Doldora Bazzar, unde s-au livrat profile metalice in valoare de aproximativ 200.000 lei.

Evolutia pietei de profile metalice este foarte strans legata de evolutia pietei de placa de gips carton, aceste doua piete fiind comparabile ca si valoare.

In acest an, inca greu pentru piata de materiale de constructii, an care a debutat cu noi cresteri de preturi la tabla, calitatea a devenit un factor mult mai important decat in anii anteriori.

Divizia de profile metalice este mai putin sezoniera, comparativ cu divizia de adezivi pentru constructii, in sezonul rece putandu-se lucra la interior, la placari si compartimentari. Tocmai de aceea Guzu se asteapta ca pana la sfarsitul anului sa se mentina acest trend ascendent.

Business-ul Duraziv mai cuprinde, pe langa profile metalice, adezivi si vopsele.